جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


روش تازه گوگل برای نمایش تبلیغات

همزمان با افزایش چشمگیر جستجوهای اینترنتی موبایلی مبتنی بر موقعیت مکانی در مقایسه با سایر انواع جستجوها، گوگل هم تصمیم گرفته با انجام برخی بازنگری ها در پلتفرم تبلیغاتی AdWords خود سود بیشتری از این حوزه کسب کند. گوگل تصمیم دارد تبلیغات محلی جدیدی را به سرویس های جستجو و نقشه خود اضافه کند.

روش تازه گوگل برای نمایش تبلیغات


این تبلیغات جدید به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا در صورتی که کاربری عبارتی مرتبط با کار آنها را جستجو کرد، محل جغرافیایی آن فروشگاه یا شرکت نمایش داده شود. گوگل همچنین نشان تجاری شرکت ها را به نقشه خود اضافه می کند که این قابلیت “Promoted Pins” نام خواهد داشت. البته این روش تنها برای فروشگاه های بزرگ و معروف با نشان های تجاری شناخته شده مناسب است.
گوگل همچنین متوجه شده که افزایش اطلاعات در بخش پیش نمایش باعث افزایش کلیک روی لینک ها به میزان بیست درصد می شود. بنابراین، از این پس پلتفرم AdWords به کاربر اجازه می دهد پیش از اینکه روی لینکی کلیک کند توضیحات بیشتری را مشاهده کند. تبلیغات AdWords همچنان با دو سقف محدودیت کاراکتری نمایش داده خواهند شد، البته با کمی تغییرات. تعداد کاراکترهای 25 تایی اکنون به 30 کاراکتر و تبلیغات 30 کاراکتری به 80 کاراکتر رسیده است.
پلتفرم AdWords، که عملکردی رقابتی دارد و تبلیغ کنندگان در آن برای نمایش پیام های خود در جستجوهای کاربران با هم رقابت می کنند، از این پس فرایند پیشنهاد دهی متفاوتی نیز خواهد داشت. تبلیغ دهندگان از این پس خواهند توانست پیام های خود را برای هر نوع دستگاه از جمله موبایل و دسکتاپ ثبت کنند. گوگل نیز از این پس تلاش خواهد کرد تا تصاویر نمایش داده شده در تبلیغات را برای سازگاری بیشتر با وب سایت های تبلیغ دهندگان مناسب سازی کند.
احتمالأ تعداد چندان زیادی از کاربران متوجه ایجاد این تغییرات نخواهند شد، اما این تغییرات همان چیزی است که تبلیغ دهندگان دنبال آن بوده اند و حاضرند برای آن به گوگل پول پرداخت کنند.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *