جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رقابت برای خرید توئیتر

همزمان با سقوط 78 درصدی ارزش سهام توییتر، برخی غول‌های فناوری در رقابت برای خرید این شبکه اجتماعی هستند.

رقابت برای خرید توئیتر
مدیران توییتر نتوانسته‌اند به اهداف درآمدی خود دست یابند و تداوم وضعیت نامناسب آن‌ها در شش ماه اخیر باعث شده گمانه‌زنی در باره احتمال فروش توییتر افزایش یابد.


منابع خبری از علاقه برخی غول‌های دنیای فناوری مانند مایکروسافت، گوگل و فیس‌بوک به خرید توییتر خبر داده‌اند، زیرا این شبکه اجتماعی علی‌رغم شرایط نامناسب مالی کاربران وفاداری دارد و به مرجع اول برای دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات مبدل شده است.

فیس‌بوک پس از خریداری اینستگرام و واتس اپ جایگاه خود در بازار شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای موبایلی پیام‌رسان را تقویت کرده و اگر بتواند توییتر را نیز خریداری کند، رقبای خود را به حاشیه می‌راند.

توییتر در همین حال به دنبال تقویت حضور ویدئویی خود بوده و از همین رو مدت زمان ویدئوهای قابل آپلود در توییتر را از ۳۰ ثانیه به ۱۴۰ ثانیه افزایش داده است. ۱۴۰ تعداد کاراکترهای قابل ارسال در هر پست توییتری نیز هست.

مدیران توییتر در گذشته هم همکاری‌هایی با فیس‌بوک داشته‌اند و لذا احتمال خریداری این شرکت توسط مارک زاکربرگ محتمل به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر شایعات زیادی در مورد خرید توییتر توسط گوگل به گوش می‌رسد. نتایج مربوط به یافته‌های توییتری مدتی است که در گوگل قابل مشاهده است و در صورت خرید توییتر، همکاری‌های دو طرف تقویت خواهد شد.

همچنین باید توجه داشت که مایکروسافت بعد از خرید لینکداین، نشان داده که به فعالیت در حوزه شبکه های اجتماعی علاقمند است و از همین رو شرکت یاد شده را هم باید خریدار بالقوه توییتر دانست.

منبع فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *