جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ردیاب سلامت اختصاصی اپل

بر اساس گزارشی که اخیراً یک ناشر تایوانی به نام Economic Daily News منتشر کرده است، اپل در حال کار بر روی ابزار ردیاب سلامت اختصاصی خود بوده و قصد دارد تا سال آینده میلادی در کنار عرضه آیفون نسل جدید خود، آن را نیز روانه بازار کند. همانطور که احتمالاً اطلاع دارید سال 2017 دهمین سالگرد عرضه آیفون خواهد بود و به همین خاطر نیز همه انتظار اتفاقات شگفت‌انگیزی را دارند که اپل به احتمال فراوان برای بزرگداشت این مناسبت ویژه تدارک خواهد دید.

ردیاب سلامت اختصاصی اپل

در گزارش مذکور ادعا شده است که اپل در حال حاضر در حال رایزنی با بزرگترین تأمین کنندگان خود، از قبیل Foxconn ،TPK و Zhen Ding، در زمینه تولید این ردیاب سلامتی اختصاصی می‌باشد. همچنین گفته شده تکنولوژی لمس سه‌‌بعدی یا همان 3D Touch نقش پررنگی را در این ابزار جدید اپل به عهده خواهد داشت و پیش‌بینی شده که TPK به همراه GIS، وظیفه تولید پنل‌های لمسی برای ردیاب سلامت اپل را بر عهده خواهند داشت.

بنا به گزارش Economic Daily News، بیش از دو سال است که اپل در حال کار بر روی نرم‌افزاری برای یک ابزار عجیب مرتبط با سلامت بوده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، می‌توان نتیجه گرفت که اپل در چند سال گذشته تمرکز خوبی بر روی گسترش فعالیت‌های سلامت محور و مرتبط با تاسب اندام، داشته است.

ردیاب سلامت اختصاصی اپل2

هنوز مشخص نیست که دقیقاً با چه نوع ابزاری روبرو خواهیم بود اما اگر بخواهیم با توجه به اظهارات این ناشر تایوانی، در این باره قضاوتی داشته باشیم، می‌توان گفت احتمالاً این ابزار جدید چیزی کاملاً متفاوت از نسل جدید ساعت هوشمند اپل خواهد بود. با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت ابزارهای تناسب اندام در بین کاربران، هیچ بعید نیست که اپل به فکر ارائه ابزاری اختصاصی برای این منظور افتاده باشد. ابزاری که هم از ساعت هوشمند این شرکت ارزان‌تر باشد و هم قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری را در حوزه سلامت و تناسب اندام در اختیار کاربران قرار دهد.

به هر حال باید منتظر اظهار نظر رسمی اپل در این زمینه ببانیم و ببینیم آیا بالاخره این شایعات به واقعیت بدل خواهند شد یا نه.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *