جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ربات ایرانی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما

قصد سفر دارید و می خواهید که برای رفت و برگشت، بلیط هواپیما رزرو کنید. اولین اقدام تان چیست؟ احتمالا مرورگرتان را باز کرده و اینترنت را برای یافتن بهترین و ارزان ترین پرواز زیر و رو می کنید. اگر هم نه وقت و نه حوصله این کار را دارید، احتمالا ترجیح می دهید که یکی از اپلیکیشن های موبایل رزرو بلیط چارتر را برای این مقصود به کار بگیرید.

ربات ایرانی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما

اما آیا راه ساده تر و سریع تری هم هست؟ بله، تنها در صورتی که بتوانید بلیط تان را از طریق اپ پیام رسانی رزرو کنید که بیشترین زمان روزتان را در آن می گذرانید. ربات تلگرام وبسایت تراولنا دقیقا برای همین منظور طراحی شده؛ یک ربات تعاملی هوشمند که می تواند در کمتر از 5 دقیقه بهترین پرواز ممکن به شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور را برایتان رزرو کند.

تراولنا با عرضه «اولین ربات خرید آنلاین بلیط هواپیما» در تلگرام، خرید بلیط هواپیما را به اندازه خرید بلیط اتوبوس و مترو برایتان ساده کرده؛ آنقدر آسان که فقط به چند اشاره برای رسیدن به مناسب ترین بلیط رفت و برگشت برای سفرتان احتیاج خواهید داشت.

اما بگذارید مکانیزم عمل این ربات هوشمند را با همدیگر مرور کنیم. برای استفاده از ربات تراولنا، لازم است واژه travolnabot@ را در فیلد جستجوی تلگرام وارد کنید. پس از این کار، پیام خوشامدگویی ربات را می بینید و می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

فرض کنید که از فرودگاه مهرآباد تهران، عازم شهر مشهد هستید. با شروع استفاده از ربات شهرهای مبدا برایتان به نمایش در می آیند. تراولنا 13 شهر مهم داخل و خارج از کشور که بیشترین پروازها در آن انجام می شود را برای رزرو بلیط با ربات تلگرام خود در نظر گرفته و مابقی را به وبسایت خود ارجاع داده است.

پس از شروع کار با ربات، کافیست شهر مبدا سفر را انتخاب کنید. در مرحله بعد نوبت به انتخاب مقصد می رسد. با انتخاب مبدا و مقصد، ربات تراولنا به طور هوشمند دیتابیس وبسایت این سرویس را جستجو کرده و اطلاعات نزدیک ترین پروازهای ممکن را در چند تصویر JPEG برایتان به نمایش در می آورد.

ربات ایرانی برای خرید آنلاین بلیط هواپیما2
تصویر اول مربوط به قیمت حدودی پروازهای رفت و برگشت به مقصد مورد نظر شماست. اما تصاویر بعدی قیمت بلیط، آژانس هواپیمایی سرویس دهنده، تاریخ و ساعت پرواز مورد نظر را برایتان به نمایش می گذارد که عملکرد آن را در اسکرین شات های بالا به وضوح شاهد هستید.

اگر از میان نتایج به نمایش درآمده یکی را مناسب دیدید، می توانید روی دکمه رزرو زیر آن اشاره کنید. با این کار به لطف مرورگر درون برنامه ای تلگرام، به صفحه وب پرداخت راهنمایی می شوید. در این قسمت هم می توانید تعداد بلیط را تعیین کرده و هزینه را به صورت الکترونیکی واریز نمایید.

پس از تکمیل مراحل، ربات تراولنا اطلاعات بلیط را برایتان ارسال می کند تا از آنها بتوانید برای چک کردن رزرو خود با پرسنل فرودگاه استفاده کرده و عازم سفرتان شوید. بد نیست بدانید که تیم تراولنا برای افرادی که از طریق ربات به رزرو بلیط اقدام می کنند، یک تخفیف ویژه 20 هزار تومانی هم در نظر گرفته است.

از آنجا که نتایج جستجوی تراولنا به طور هوشمندانه و خودکار برایتان ردیف می شوند، شاید نتیجه کاملا دلخواه تان نباشند. بنابراین اگر فرصت داشته باشید، می توانید برای یافتن نتایج بیشتر به وبسایت تراولنا مراجعه کنید.

اما برای افرادی که فرصت جستجو در میان بلیط ها را نداشته و نمی خواهند که فرصت رزرو نزدیک ترین پرواز را از دست بدهند، ربات تلگرام تراولنا می تواند ابزار بسیار کاربردی و مفیدی ظاهر شود. توصیه می کنیم اگر سفری در پیش دارید، برای رزرو بلیط ربات تراولنا را امتحان کنید؛ شاید تهیه بلیط از این طریق آنقدر برایتان آسان بود که بتوانید روش های دیگر را فراموش کنید.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *