جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رایانه ارزان قیمت جیبی 99 پوندی

بنیاد Raspberry Pi کیت تازه‌ای از رایانه‌های ارزان قیمت خود را عرضه کرده که Raspberry Pi 3 Model B نام دارد و دارای موشواره اپتیکال و صفحه کلید است.
رایانه ارزان قیمت جیبی 99 پوندی
این رایانه از نظر ظاهری شبیه به رایانه‌های سفیدرنگ اپل است و البته کابل‌های لازم برای اتصال به برق هم همراه با آن عرضه می‌شود. البته همراه با این مجموعه نمایشگر عرضه نمی‌شود و همین مساله عامل پایین آمدن قیمت تمام شده آن است.

 علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۹۹ پوند این کیت را در انگلیس خریداری کنند. عرضه جهانی این رایانه کوچک و ارزان طی چند هفته آینده آغاز می‌شود. عرضه مدل اولیه این رایانه ارزان قیمت با هدف عرضه در مدارس به منظور آموزش برنامه‌نویسی رخ داده بود.

در چهار سال و نیمی که از عرضه این رایانه‌های کوچک و ساده می‌گذرد بیش از ۱۰ میلیون واحد از آن به فروش رفته و حال شرکت سازنده آن را ارتقا بخشیده تا خریداران را به خرید مدل تازع ترغیب کند. مدل اولیه و بسیارساده این رایانه‌ها به قیمت ۵ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.

کیت یاد شده حاوی رایانه Raspberry Pi 3 Model B، ۸ گیگابایت کارت حافظه NOOBS، یک قاب رسمی، منبع تغذیه ۲.۵ آمپری، یک متر کابل HDMI ، موشواره و صفحه کلید است.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *