جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت : رابط کاربری ایکس‌باکس وان ایکس

هنوز تا زمان عرضه ایکس‌باکس وان ایکس فرصت زیادی باقی مانده است اما مایکروسافت سعی می‌کند تا از ویژگی‌های این کنسول، پیش از عرضه شدن، رونمایی کند.

رئیس بخش مدیریت برنامه ایکس‌باکس، مایک ایبارا، در توییتر اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر عرضه این کنسول است چرا که،به گفته او، ایکس‌باکس وان ایکس، قدرت و توانایی بالایی دارد و علاوه بر آن، مطابق خواست طرفداران عمل می‌کند. ایبارا همچنین به قابلیت “کراس نتورک” این کنسول اشاره کرد که به بازیکنان ایکس‌باکس وان ایکس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی با ویندوز ۱۰، این اجازه را می‌دهد تا بتوانند با یکدیگر بازی کنند.

ایبارا در خصوص ایکس‌باکس وان ایکس گفت که آن‌ها در حال توسعه یک نوع رابط کاربری هستند که سرعت کار بازیکنان را افزایش می‌دهد. او همچنین در خصوص مشکلات کراس پلتفرم برخی بازی‌ها، مانند Fortnite ، گفت که عدم وجود قابلیت انتقال ذخیره بازی از ایکس‌باکس وان به کامپیوتر‌های شخصی “تصمیم توسعه دهندگان” بوده است و آن‌ها نقشی در این موضوع نداشته اند.

خبر خوب دیگر برای کسانی است که قصد فیلم‌برداری از روند بازی خود و پخش آن برای سایر کاربران را دارند. به نظر می‌رسد که ایکس‌باکس وان ایکس، به کمک پورت یو‌اس‌بی، از وب‌کم پشتیبانی می‌کند. البته هنوز این موضوع که پشتیبانی از وب‌کم‌های ترد پارتی، بلافاصله پس از عرضه و یا در به‌روز‌رسانی‌های بعد از آن آغاز می‌شود، مشخص نشده است.

کسانی که می‌خواهند بازی‌های ایکس‌باکس وان را از روی حافظه‌های جانبی HDD بر روی ایکس‌باکس وان ایکس نصب کنند باید بدانند که ایکس‌باکس وان ایکس از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند. البته ایبارا گفته است که برخی اوقات بازیکنان باید پچ‌های مورد نظر را، پیش از بازی دانلود کنند.

ایکس‌باکس وان ایکس روز ۷ نوامبر در سراسر جهان با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود و فیل اسپنسر به تازگی اعلام کرده است که پیش‌خرید این کنسول، به زودی آغاز می‌شود.

منبع : گیم فا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *