جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ذن فون 4 و ذن فون 4 پرو ایسوس

ایسوس ذن‌فون ۴ پرو قرار است با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و قیمت ۶۵۰ دلاری عرضه شود و مدل استاندارد ذن‌فون ۴ هم ۴۰۰ دلار قیمت دارد.

شرکت ایسوس قرار است پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده، به‌طور رسمی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۴ رونمایی کند؛ اما کمتر از دو هفته به معرفی رسمی این گوشی‌ها، قیمت و مشخصات برخی از مدل‌ها به بیرون درز کرد.

توئیتر یکی از بهترین مراجع برای افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های جدید محسوب می‌شود. این بار رولند کوانت که سابقه‌ی خوبی در مورد فاش کردن مشخصات گوشی‌های جدید دارد، اطلاعاتی در مورد دو مدل از سری ذن‌فون ۴ منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشرشده، ذن‌فون ۴ پرو که مدل پرچم‌دار محسوب می‌شود، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند و قیمت آن معادل ۶۴۹ دلار است. با این حساب، پرچم‌دار جدید ایسوس قیمتی کمتر از گوشی‌های گلکسی اس ۸ سامسونگ و یو ۱۱ اچ‌تی‌سی خواهد داشت؛ ولی همچنان نمی‌تواند با قیمت وان‌پلاس ۵ رقابت کند.

مدل بعدی که ذن‌فون ۴ (بدون پسوند) نام دارد، اولین گوشی هوشمندی است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می‌برد. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قیمتی معادل ۳۹۹ دلار خواهد داشت. تمام مدل‌ها، از سیستم‌های دوربین دوگانه استفاده می‌کنند.

علاوه بر این دو مدل و مدل ذن‌فون ۴ مکس که مدتی پیش معرفی شد، دو مدل دیگر هم عرضه خواهند شد: ذن‌فون ۴ وی و ذن‌فون ۴ سلفی. انتظار می‌رود که مدل اول مختص اپراتور ورایزن و مدل دوم، یک گوشی رده پایین مخصوص عکاسی سلفی باشد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *