جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مسابقه دیجی رو در قاب دنیای تکنولوژی

مدتی است دیجی رو وارد دنیای تکنولوژی شده تا کسانی را که عاشق این دنیا هستند در یک مکان گرد هم آورد. حال دست اندرکاران دیجی رو بر آن شده‌اند تا استعداد شما را مورد آزمایش قرار دهند، از همین رو مسابقه‌‌ی عکاسی‌ای را با نام ” دیجی رو در قاب دنیای تکنولوژی” طراحی کرده‌اند که محور اصلی آن خلاقیت است.

مسابقه دیجی رو در قاب دنیای تکنولوژی

جایزه برنده‌ها چیست؟
نفر اول مسابقه یک گوشی گلکسی A3 2016 سامسونگ از دیجی رو دریافت خواهد کرد و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب یک هارد اکسترنال 1 ترابایتیو پاور بانک را برنده خواهند شد.

همچنین از بین تمامی شرکت کنندگان، به یک نفر به قید قرعه یک ربع سکه بهار آزادی اعطا خواهد شد.

چگونه در مسابقه شرکت کنیم؟
همانطور که از نام مسابقه‌ی عکاسی دیجی رو در قاب دنیای تکنولوژی پیداست، شما باید برای شرکت در این مسابقه عکسی از هر نوع تکنولوژی که در آن دیجی رو به نوعی نمایش داده شده باشد را تهیه کنید، تفاوتی ندارد از دوربین گوشی خود برای شکار این عکس استفاده می‌کنید یا یک دوربین حرفه‌ی DSLR! فقط باید خودتان با هر وسیله‌ای عکسی بگیرید. برای مثال ساده‌ترین کار این خواهد بود که با دوربین گوشی خود که در آن وب سایت دیجی رو نمایش داده شده عکسی تهیه نمایید! البته به طور حتم چنین عکس ساده‌ای برنده نخواهد شد، مگر آنکه آن را با خلاقیت خود در آمیزید تا مردم بیشتر به شما رای دهند، چرا که نتیجه‌ی این مسابقه را کاربران رقم می‌زنند، اما چگونه؟

چگونه برنده انتخاب می شود؟
این روز‌ها سرویس تلگرام نزد ما ایرانی‌ها بسیار محبوب شده به طوری که کمتر کسی است که در دنیای تکنولوژی باشد و از آن استفاده نکند. بنابراین این مسابقه در تلگرام اجرا می‌‎شود و رای نهایی نیز به وسیله میزان بازدید عکس شما در تلگرام تعیین و برنده مشخص خواهد شد. اگر دقت کرده باشید هر پستی که در کانال‌های تلگرام منتشر می‌شود در قسمت زیرین یک میزان بازدید دارد که بر اساس بازدید افراد مختلف از آن پست افزایش پیدا می کند.

تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید این است که عکسی را که تهیه کرده‌اید برای دیجی رو ارسال کنید و ما آن را در کانال دوم تلگرام دیجی رو قرار خواهیم داد تا همگان بتوانند آن را تماشا کنند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند. بنابراین هرچه عکس ارسالی شما نظر کاربران بیشتری را جلب کند و آن را با دوستان و گروه‌های خود به اشتراک بگذارند میزان نمایش پست شما بیشتر خواهد شد و این مورد به صورت لحظه‌ای در زیر پست شما در کانال دیجی رو قابل مشاهده خواهد بود. حتی شما می‌توانید بعد از قرار گرفتن عکس‌تان در کانال دیجی رو، آن را با دوستان و گروه‌های خود به اشتراک گذاشته و فوروارد نمایید.

عکس را به کجا ارسال کنم؟
این یک مسابقه تلگرامی است بنابراین بهتر است تصاویر خود را به همراه نام و نام خانوادگی، استان محل سکونت و شماره تماس به شناسه تلگرام عکاس دیجی رو که آدرس آن در زیر آمده، ارسال نمایید. بعد از بررسی، ما عکس ارسالی شما را به همراه نام و مشخصات کانال مانند تصویر ذیل در کانال دوم دیجی رو قرار خواهیم داد، بنابراین شما می توانید با عضویت در این کانال عکسی ارسالی خود و دیگران و میزان بازدید آنها را تماشا کنید و در نهایت برنده ها در کانال اصلی دیجی رو و وب سایت اعلام خواهند شد.

ارسال عکس ها به شناسه‌ی تلگرام زیر:

@DigiroPhotographer
https://telegram.me/digirophotographer
کانال دوم دیجی رو:

@digiro2
https://telegram.me/digiro2
کانال اصلی دیجی رو:

@digiro
https://telegram.me/digiro
تاریخ شروع و پایان مسابقه
شروع این مسابقه از 29 تیر ماه 1395 خواهد بود که تا روز 12 مرداد ماه 1395، ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

بنابراین شما از همین لحظه قادر خواهید بود که عکس های خود را برای ما ارسال کنید و در زمان پایان، بیشترین عکس های بازدید خورده، برنده خواهند شد و همچنین قرعه کشی را فراموش نکنید شاید اگر شما جز 3 برنده بازدید برتر نبودید، این شانس را در قرعه کشی داشته باشید که ربع سکه را از آن خود کنید.

منتظر عکس‌های خلاقانه‌ی شما هستیم، شما می‌توانید مشکلات و سوالات خود را با شناسه تلگرام عکاس دیجی رو در میان بگذارید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *