جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دکمه‌‌های مختلف خانه را به اینترنت متصل کنید !

اگر به اطراف خود نگاهی اندازید با دکمه‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد که روزانه به دلایل مختلف آن‌ها را فشار می‌دهید: برای روشن و خاموش کردن، پخش یا توقف، ارسال یا دریافت و… . دکمه‌ها و سوئیچ‌ها ساده‌ترین شکل رابط کاربری هستند. به قدری ساده که تقریباً تمامی ابزارها و دستگاه‌‌ها حدأقل یک دکمه را دارند. اکنون زمان آن رسیده است که دکمه‌ها نیز به اینترنت متصل شوند تا از راه دور نیز بتوان آن‌ها را کنترل کرد.

push-remotely

شرکت کره‌ای و نوپای Naran، گجتی به نام Microbot Push را اختراع کرده است تا از این پس با یک انگشت رباتیک وایرلس بتوانید دکمه‌‌های مختلف خود در خانه را به اینترنت متصل کنید و هماننند انگشت انسان آن‌ها را از راه دور و به وسیله‌ی گوشی یا رایانه فشار دهید.

Microbot Push ابعادی به اندازه‌ی یک قوطی کبریت دارد و روی دکمه‌ای که قصد دارید فشار داده شود قرار می‌گیرد. سپس با پیستون کوچکی که در آن قرار دارد دکمه را پس از فراخوانی فشار می‌دهد.

نحوه‌ی کار با Microbot Push نیز بسیار ساده است. می‌توان  هر دکمه‌ای را از هر جایی و در هر زمانی فشار داد. یا با استفاده از Prota Box که همراه آن عرضه می‌شود، فشار دکمه را برنامه‌ریزی کرد.

همچنین می‌توان با استفاده از دکمه‌ی لمسی موجود در آن، فشار دکمه را فعال کرد.

 

منبع : ترفندستان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *