جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین ۳۶۰ درجه‌ای Insta360 Nano

امروزه بسیاری از ما دوست دارد که عکس‌های بسیاری از خود و محیط اطراف تهیه کند و با دوستان خود به اشتراک بگذارد. سازندگان تلفن‌های همراه از نیازهای کاربران خبردارند و محصولات خود را به دوربین‌هایی باکیفیت‌هایی بالا مجهز کرده‌اند اما حتی این دوربین‌های باکیفیت نیز به نظر برای یک عکاسی حرفه‌ای کافی به نظر نمی‌رسد. دوربین Insta360 Nano  یکی از این محصولات است. این دوربین کوچک و جمع‌وجور می‌تواند بر روی دوربین گوشی شما قرار بگیرد و تصاویر زیبایی را برای شما تهیه کند. این محصول جانبی باقیمت ۲۹۰.۴۹ دلار در سایت TomTop.com قابل خریداری است. همچنین یک تخفیف ۹۲ دلاری نیز برای این محصول وجود دارد که کد تخفیف آن INSTA360 است.

دوربین ۳۶۰ درجه‌ای Insta360 Nano

کیفیت بالای آلومینیوم و مواد آلیاژی در ساخت این دستگاه به آن حس یک محصول باکیفیت بالا را به کاربران می‌دهد. دوربین  Insta360 Nano از یک عدسی  CMOS با ۸ مگا پیکسل کیفیت و دو عدسی ۲۱۰ درجه‌ای Fish-Eye برای ثبت و ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای استفاده می‌کند. با این ویژگی شما می‌توانید تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای خود را به‌آسانی تهیه کنید و از ساختن ویدئوهای ۳۶۰ درجه‌ای لذت ببرید.

شما می‌توانید ویدئوهایی باکیفیت ۳۰۴۰ در ۱۵۲۰ پیکسل با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنید. همچنین می‌توانید تصاویری باکیفیت ۳۰۴۰ در ۱۵۰ پیکسل تهیه کند. سرعت شاتر آن نیز چیزی در حدود ۸۰۰۰/۱ تا ۲ ثانیه است.

دوربین ۳۶۰ درجه‌ای Insta360 Nano

نرم‌افزارهای Insta360 Studio و Insta360 Player از نرم‌افزارهای جانبی این دوربین است. این دوربین گواهینامه MFi اپل را دارد و از گوشی‌های iPhone 6، 6 Plus، 6S Plus نیز پشتیبانی می‌کند. اگر نیاز به اتصال آن به iPhone 5s دارید باید از کابل USB برای اتصال آن استفاده کنید.

عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین از طریق برنامه Insta360مستقیماً درگوشی شما ذخیره می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین این دوربین با فناوری واقعیت مجازی سازگار بوده و شما می‌توانید ویدئوها و تصاویر گرفته‌شده را در حالت واقعیت مجازی با هدست‌های مخصوص آن تماشا کنید.

Insta360 از حافظه 64GB microSD پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز ۸۰۰ میلی‌آمپری است که نیاز شما برای یک عکاسی و یا تصویربرداری طولانی‌مدت را برطرف می‌کند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *