جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دلایلی برای خرید گلکسی نوت 7 سامسونگ

با توجه به موفقیت فراوان گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ در امر فروش، گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ ، جزو پرچم‎دارهایی است که در نیمه‎ی دوم سال جاری میلادی افراد زیادی انتظار آن را دارند. گفته می‎شود که سامسونگ قصد دارد مسیری را در پی بگیرد که در رابطه با اس 7 اج جواب داده است و نوت 7 را با نمایشگری عرضه کند که اندکی تنها در جناحین خمیده است و در پنل جلویی این گوشی چیزی جز صفحه‎ی نمایش تخت به چشم نمی‎خورد تا نوت 7 گوشی باریکتر باشد و بنابراین در نهایت به شکل راحتتری در دست جا گیرد.

دلایلی برای خرید گلکسی نوت 7 سامسونگ

در رابطه با تغییر در سخت‎افزار داخلی باشد اشاره داشت که انتظار نمی‎رود به نسبت گوشی‎های اس 7/ اس 7 اج موارد زیادی تغییر یافته باشد به جز افزایش رم به 6 گیگابایت، استفاده از چیپستی با سرعت کلاکی اندکی بالاتر که گفته می‎شود چیپست اسنپ‎دراگون 821 خواهد بود و باتری که ظرفیت آن برای پشتیبانی از این سخت‎افزار بالا خواهد رفت. قلم دوست‎داشتنی S Pen سامسونگ نیز در خود حقه‎هایی جا خواهد داد تا ترکیب تمامی این ویژگی‎های خوب و یکسری قابلیت متمایز باعث شود که نوت 7 گوشی باشد که پتانسیل محصول بسیار موفق شدن را در خود دارد.

بنابراین، اگر خرید یک گوشی جدید را در نظر دارید، توصیه می‎شود که فعلا دست نگه دارید و تا 12 مرداد صبر کنید تا این پرچم‎دار جدید سامسونگ به صورت رسمی معرفی شود. در این مقاله ما دلایل خرید گلکسی نوت 7 سامسونگ را با توجه به 7 نکته گردهم آور‎ده‎آیم که دلایل معقول و منطقی برای این صبر شما محسوب شوند.

اولین گوشی در بین سری نوت سامسونگ با بدنه‎ی ضد آب

گوشی‎‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج ضد آب بودند و تمامی مدارک نشان از این دارند که نوت 7 نیز این روند را ادامه خواهد داد و به اولین گوشی سری نوت در این زمینه تبدیل می‎شود، بدون این‎که ظاهر شیشه‎ای با کیفیت آن در این زمینه قربانی شود.

 

اولین گوشی از سری نوت سامسونگ که تنها یک نمایشگر انعطاف‎پذیر خمیده دارد

باید از طرفداران صفحات نمایش تخت معذر‎ت‎خواهی کرد، چون نوت 7 اولین گوشی در بین محصولات مشابه سامسونگ است که تنها یک نمایشگر انعطاف‎پذیر “خمیده” خواهد داشت. این قضیه ممکن است فضای کمتری در اختیار قلم نوری این گوشی قرار دهد ولی در مقابل نوت 7 دستگاهی باریکتر خواهد بود در نتیجه به نسبت رقبای 5.7 اینچی خود بهتر در دست جا می‎گیرد.

اولین گوشی سامسونگ با پورت یو‎اس‎بی Type-C

دوران پیشگیری از پیشرفت فناوری سامسونگ ممکن است با ارائه‎ی گوشی گلکسی نوت 7 به سر آید، چون فبلت بعدی این شرکت توسط منابع متعددی شایعه شده که مجهز به کانکتور یو‎اس‎بی Type-C خواهد بود.

فناوری شارژ بی‎سیم و سیمی سریع سامسونگ باعث می‎شود تجهیز گوشی‎های این شرکت با این پورت تا حدی امری زائد باشد، چون در حال حاضر آن‎ها به نسبت تمامی پرچم‎دارها سریع‎ترین زمان شارژ را در اختیار دارند. جنبه‎ی دیگر ماجرا سرعت بیشتر انتقال داده‎ها است، ولی حتی برای آن نیز محدودیت‎هایی به چشم می‎خورد، بنابراین شاید سامسونگ تا الان احساس نکرده باشد باید گوشی با این پورت تولید کند و نوت 7 می‎تواند آغازی برای یک تغییر باشد.

 

رابط کاربری جدید Note UX برای یک قلم S Pen جدید
سامسونگ در حال محک زدن نسخه‎ی جدید از رابط کاربری تاچ‎ویز خود است که یقینا در مرداد ماه با گلکسی نوت 7 از آن رونمایی خواهد کرد، در نتیجه اسم آن را Note UX گذاشته است. در حال حاضر این رابط کابری در قالب نسخه‎ی بتا در اختیار افراد دارای گوشی‎های نوت 5 در کشور کره‎ی جنوبی قرار گرفته است و از آن به عنوان پروژه‎ی Grace یاد می‎شود.

با آ‎ن‎که رابط کاربری جدید شکل کلی و آشنای تاچ‎ویز را حفظ خواهد کرد ولی آیکون‎ها ظاهر هموارتری دارند و به شکل پیوسته‎تری ساخته شده‎اند- شکایتی که معمولا از طراحی رابط ‎کاربری سامسونگ می‎شود-ولی تغییرات دیگری نیز به چشم خواهد خورد نظیر یکی کردن اپلیکیشن‎های Action Memo و S Note در قالب اپلیکیشن‎ ساده‎ای به اسم Notes یا اضافه کردن یک فیلتر نور آبی برای تاگل‎های نوار وضعیت.

 

کاهش قیمت آهسته‎تر

در این بازه‎ی زمانی از سال باید گفت نوت 4 تقریبا به نصف قیمت اولیه‎ی خود رسیده است و نوت 5 تنها در یک سال یک سوم قیمت خود را از دست داده است. این الگوی کاهش قیمت یقینا مشابه با آیفون نیست، ولی تغییر استراتژی از یک بدنه‎ی پلاستیکی به بدنه‎ی شیشه‎ای و فلزی به نظر می‎رسد در حال حاضر باعث شده که قیمت پرچم‎دارهای سامسونگ کاهش چندانی نداشته باشد. با توجه به تضمین استفاده از نوت 7 تا چند سال آینده و قدرت سخت‎افزاری آن، این روند به خوبی ادامه خواهد یافت و باعث می‎شود کاربر در هنگام فروش این گوشی با افت قیمت چندانی روبرو نشود.

 

رنگ آبی مرجانی جدید

صورتی رنگ زیبایی است؟ نظرتان در رابطه با آبی مرجانی چیست؟ ممکن است زیبا در ذهن تصور نشود ولی نوت 7 طرح رنگی جدید و کاملا دلپذیری به خود خواهد گرفت و بین رنگ قلم و بدنه‎ی این گوشی تعادل و هماهنگی رنگی فوق‎العاده‎ای وجود خواهد داشت.

 

نوت 7 ممکن است نخستین گوشی با محافظ نمایشگر گوریلا گلس 5 باشد
تعویض صفحه‎ی نمایش گلکسی اس 7 اج هزینه‎ای نزدیک به 270 دلار در پی خواهد داشت، بنابراین هزینه‎ی یک پنل انعطاف‎پذیر و خمیده‎ی 5.7 اینچی اگر گوشی شما به سمت نمایشگرش به روی زمین بیافتد، از این کمتر نخواهد بود.

به همین علت از زمانی که شرکت کورنینگ نسل بعدی محافظ‎های صفحه‎ی نمایش گوریلا گلس خود را برای صفحات نمایش گوشی‎‎ها و تبلت‎های پرچم‎دار به اسم گوریلا گلس 5 معرفی کرده است، این تصور در بین اهالی فناوری شکل گرفته که از آن در نسل بعدی گوشی نوت سامسونگ استفاده خواهد شد. خیلی سریع بعد از معرفی این محافظ توسط شرکت کورنینگ، یک نشریه‎ی کره‎ای ادعا کرد که شروع استفاده از گوریلا گلس 5 با گوشی گلکسی نوت 7 خواهد بود که این قضیه شاید بی‎ربط با سرمایه‎گذاری عظیم سامسونگ در این شرکت نباشد.
منبعphonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *