جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دستیار هوشمند خانگی سونی

dastyare hooshmande khanegie sony

 

کمپانی سونی در کنگره جهانی موبایل، بر خلاف تصور ما با دستی پر به این رویداد آمد.این کمپانی پس از معرفی ۳ گوشی اکسپریا ایکس ( Xperia X )، اکسپریا ایکس ای ( Xperia XA )، واکسپریا ایکس پرفورمنس ( Xperia X Performance ) ، محصولی که شایعه شده بود رقیب Moto Hint است، به همراه تعدادی از اکسپریا کانسپت ها (Xperia Concept) شامل پروژکتور قابل حمل، یک دوربین پوشیدنی و Xperia Agent که شاید جذاب ترین آنها باشد را به نمایش گذاشت.

ظاهرا سونی با این کانسپت های جدید قصد دارد از نام تجاری اکسپریا به جز تلفن هوشمند و تبلت، در زمینه‌ های دیگر نیز بهره ببرد. ما نگاهی به پرژکتور اکسپریا انداختیم و اطلاعاتی در مورد سری X این محصول بدست آوردیم، اما بیایید نگاهی به Xperia Agent بیندازیم.

Xperia Agent، نمونه ای از دستیار هوشمند خانگی است که مردم را به یاد Amazon Echo می اندازد، اما این محصول دارای یک سطح صورت مانند و نمایشگر نیز هست. سونی طی رویداد، روی استیج چیز زیادی در مورد Xperia Agent نگفت و هنوز معلوم نیست سونی علاوه بر دستورات صوتی چه موارد دیگری به آن اضافه کرده است. با این حال ظاهرا سونی به محصولات پوشیدنی و اینترنت اشیا علاقه پیدا کرده است. احتمالا Xperia Agent شبیه به BSP60 خواهد بود؛ یک بلندگوی بلوتوثی هوشمند که شبیه به زنگ های قدیمی مدارس است و سونی سال گذشته آن را عرضه کرد. BSP60 به فرامین صوتی پاسخ می دهد و بعنوان یک ساعت زنگدار هم عمل می کند.

 

 

منبع :Androidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *