جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل دستگاه تعویض نمایشگر آیفون را در اختیار تعمیرکاران مجاز قرار می دهد

شما هم احتمالا با مشکل نمایشگر شکسته شده آیفون رو به رو هستید. اپل اما قصد دارد این رویه را تغییر دهد و کار را برای کاربران آیفون با قرار دادن ماشین های تعمیر کننده نمایشگر ساده سازد.

به گزارش رویترز، قرار است تا پایان سال 2017 در 25 کشور مختلف و 400 مرکز تعمیرات مجاز، ماشین هایی قرار بگیرد که تعمیر نمایشگر آسیب دیده یا شکسته شده را ساده می سازد.

درآمد سالانه تعمیر نمایشگر شکسته موبایل ها در حدود 4 میلیارد دلار برآورد شده است.
تا پیش از این، شرکت های آمریکایی این دستگاه ها را فقط در فروشگاه های خودشان قرار می دادند اما از این پس طبق قانونی جدید، شرکت ها باید دستگاه ها را در دیگر مراکز هم در دسترس مردم قرار دهند. البته اپل می گوید قانون اخیر دلیل اقدامشان نبوده و آن ها پیشتر هم در پی انجام این کار بوده اند.

در مجموع، صنعت تعمیرات موبایل در هر سال، حدود 4 میلیارد دلار از تعمیر نمایشگر شکسته موبایل ها درآمد کسب می کند که طبق تخمین های صورت گرفته، 1 تا 2 میلیارد آن مخصوص آیفون ها است.

اگر دستگاه ها مستقیما به دست اپل برسند، این شرکت هزینه 130 دلاری بابت تعمیر را خودش تصاحب می کند اما از آنجایی که اپل مالک این دستگاه ها نیست، مقاومت آن ها و دیگر شرکت ها در برابر چنین طرحی، منطقی به نظر می رسد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *