جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اموزش دستگاه آمازون الکسا (Amazon Alexa)!

اگر صاحب یک دستگاه آمازون هستید، احتمالا باید نام «الکسا» را شنیده باشید. این نامیست که می‌تواند در قالب دستگاه‌های مختلفی (به خصوص در دستگاه‌هایی نظیر بلندگوی آمازون اکو) هر موقع به آن احتیاج داشتید کنار شما باشد.

 

اموزش دستگاه آمازون الکسا (Amazon Alexa)!

در حال حاضر دستیار آمازون الکسا (Amazon Alexa) در بسیاری از محصولات شرکت های حوزه فناوری قرار گرفته است و می‌توان آن‌ها را در انواع بلندگو‌ها، ربات های هوشمند، لامپ های هوشمند و غیره مشاهده کرد.این دستیار مبتنی بر صوت قادر است وظایف مختلفی را نظیر پخش موسیقی، کنترل گجت های هوشمند خانگی، خاموش ویا روشن کردن چراغ‌های منزل، قفل درها و حتی تنظیم ترموستات انجام دهد.

در حالی که «الکسا» همراه با محصولات شرکت آمازون نظیر آمازون اکو (Amazon Echo) و تلویزیون آمازون فایر (Amazon Fire TV) اجین شده است، شما نمی‌توانید یک الکسا را به صورت خالی و بدون هرگونه دستگاهی داشته باشید. بنابراین الکسا به طور کلی چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دستیار آمازون الکسا بپردازیم.

الکسا چیست یا درواقع بهتر است بگوییم کیست؟
در حال حاضر بسیاری از کاربران تنها این را می‌دانند که الکسا یک دستیار شخصی است. به طور ساده الکسا برای شرکت آمازون همانند سیری اپل است. شما می‌توانید از آن سوال‌های مختلفی را نظیر «امروز هوای تهران چگونه است؟» بپرسید و یا آن را در انجام امور مختلفی مورد استفاده قرار دهید. الکسا در حال حاضر بر روی سرویس‌های مختلفی از شرکت آمازون قرار دارد و می‌توانید با استفاده از محصولات این شرکت که در بالا آن‌ها را ذکر کردیم، از وجود الکسا بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *