جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دزد وای فایتان را پیدا کنید

نرم‌افزارهای موبایل زیادی برای یافتن افراد متصل به یک شبکه وای‌فای عرضه شده است ولی بیشتر این اپلیکیشن‌ها رابط کاربرپسندی ندارند یا اینکه مملو از تنظیمات و گزینه‌های سخت و نامفهوم برای کاربران عادی هستند. اما اپلیکیشن «کی به وای‌فای وصله» یک نرم‌افزار ایرانی برای کاربران اندروید با تنظیمات و روش کار ساده است.

دزد وای فایتان را پیدا کنید


اگر نمی‌دانید چرا حجم اینترنت شما سریعا تمام می‌شود یا احساس می‌کنید فردی و افرادی به طور ناشناس و بدون اجازه به اینترنت و وای‌فای خانه متصل می‌شوند؛ راهی ندارید جز اینکه به سراغ نرم‌افزارهای شناسایی افراد و دستگاه‌های متصل به اینترنت و وای‌فای بروید. نرم‌افزار موبایل ایرانی «کی به وای‌فای وصله» این کار را برای شما انجام می‌دهد. به علاوه، می‌توانید با این اپلیکیشن مدل گوشی و تبلت متصل شده به وای‌فای یا موقعیت مکانی طرف را پیدا کنید و به راحتی و با اطمینان به سراغ‌اش بروید.

این برنامه رایگان ۴.۵ مگابایتی زمانی که به وای‌فای متصل هستید، روی تلفن هوشمند شما فعال شده و شروع به جست‌وجو برای دستگاه‌های دیگر متصل به وای‌فای می‌کند. برخی از قابلیت‌های این برنامه؛ مشاهده اتصالات وای‌فای، مشاهده اتصالات شبکه، دسترسی کامل به اینترنت و تنظیمات و حافظه گوشی، یافتن تنظیمات و مجوزهای دسترسی‌های وای‌فای، خواندن وضعیت و شناسه تلفن همراه و حساب‌های گوشی است.

دانلود و نصب این برنامه ایرانی رایگان است و تا کنون بیش از ۲۰ هزار بار فقط از روی اپ‌استور کافه‌بازار دانلود و استفاده شده است.

 

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *