جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


درگاه اینترنتی PayPing مسدود شد

استارتاپ Payping که در حوزه پرداخت فعالیت می‌کند در مطلبی روی وبلاگ خود از متوقف شده دو درگاه اینترنتی خود به دستور واحد نظارت شاپرک خبر  داده است موضوعی که دلیل آن نداشتن نماد الکترونیک عنوان شده است.

درگاه اینترنتی PayPing مسدود شد

Payping در وبلاگ خود می‌نویسد : «با توجه به فشار های موجود متاسفانه طی یک یا ۲ روز آینده خدمات پی پینگ برای مدتی محدود برای انجام مذاکرات لازم قطع می شود. به امید خدا این مشکل سریع تر رفع می شود و ما همچنان با بروزترین امکانات به خدمات رسانی به شما خواهیم پرداخت.»

این مطلب با اشاره به مشکلات قانونی سرراه شرکتهای استارتاپ  و مجوزهای مورد نیاز استارتاپ های حوزه مالی (فینتک) برای دریافت نماد الکترونیک می‌افزاید:  « متاسفانه مسئولان مرتبط از یک طرف کارافرینان را به سمت استارتاپ های مالی تشویق می کنند و از طرفی پس از گذشت زمان و رشد آنها، با توجه نبود قوانین لازم برای دریافت نماد الکترونیک دستور به توقف آنها را می دهند. نماد الکترونیک نیازمند تعیین و ارایه مجوزهای لازم از طرف شرکت محترم شاپرک می باشد که متاسفانه با وجود گذشت مدت زمانی همچنان بلاتکلیف مانده است و قول بزودی ها را داده اند.»

موضوع مشکلات استارتاپ‌های فین‌تک در بحث گرفتن نماداعتماد و همچنین کسب مجوز لازم از شاپرک به چالش اصلی توسعه در  این عرصه تبدیل شده است. اواخر سال گذشته نیز مسدود شدن چند شرکت فعال در این زمینه گزارش شده بود.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *