جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دروغ های فناوری

با فرا رسیدن 13 فروردین، دروغ های 13 یا همان April Fools هم به طور گسترده ای در فضای مجازی منتشر شد. مرورکردن برخی از این دروغ ها خالی از لطف نیست.

دروغ های فناوری

یکی از این دروغ ها قابلیت دیجیتالی کردن نامه های کاغذی بود که توسط یک شرکت نوپا در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس شرکتی مدعی شد، قصد دارد کارمندانش را برای دریافت نامه های کاغذی مردم، اسکن کردن آنها و آنلاین کردنشان اعزام کند. گوگل هم دروغ مشابهی را مطرح کرده و مدعی طراحی صندوق پستی های هوشمندی شده که کاربران را از دریافت نامه های کاغذی مطلع می کند.
گوگل در ویدیویی که به همین منظور تولید کرده حتی به دروغ اظهار داشته که این صندوق‌های پستی می‌توانند گرما و سرمای مورد نظر کاربر را از طریق پی بردن به عادات شخصی وی ایجاد کنند، تا در زمان نزدیک شدن دست کاربر به این صندوق ها به اندازه کافی گرم یا سرد شوند.
گوگل در دروغ آوریلش تا بدانجا پیش رفته که مدعی شده صندوق پستی هوشمند این شرکت می تواند نامه ها را طبقه بندی و پوشه بندی نماید و حتی برخی از آنها را به عنوان هرزنامه از دیگر نامه ها جدا کند.
به گفته گوگل صندوق قلابی یاد شده حتی مجهز به برنامه همراه خاصی است و قابلیت جابجایی هم دارد.
گوگل برعکس به نشانی https://com.google/ هم یکی دیگر از شوخی های مربوط به گوگل است که دسترسی به همه خدمات گوگل را ممکن می کند، البته به صورت برعکس! تمام تایپ های شما در این سرویس و همین طور نتایج جستجو هم به صورت برعکس نمایش داده می شود!
آمازون هم به دروغ اعلام کرده خدمات تازه ای را به کاربرانش ارائه می دهد که تجدید سفارشات لوازم خانگی را تنها با فشردن یک دکمه ممکن می کند. این شرکت همچنین برای مدتی ظاهر سایت خود را به 16 سال قبل در سال 1999 بازگرداند تا خاطرات قدیمی کاربرانش را زنده کند.
مایکروسافت هم برای اینکه از رقبایش عقب نماند اظهار داشته قرار است، مدلی از گوشی هوشمند لومیا را عرضه کند که سیستم عامل قدیمی ام اس – داس بر روی آن قابل اجرا باشد. خنده دارترین بخش ادعای مایکروسافت کیفیت گرافیکی بالای لومیای مجهز به داس و دقت بالای آن بود. البته واقعیت آن است که این شرکت قصد دارد به زودی ویندوز 10 را به بازار عرضه نماید.

منبع:فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *