جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دردسر بروزرسانی ویندوز7

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد دو وصله ارایه شده برای برطرف کردن حفره امنیتی در ویندوز ۷ مایکروسافت همچنان باعث دردسر کاربران شده است و برخی افراد می‌‌گویند اقدام‌شان برای از بین بردن این حفره باعث بوت‌های پشت‌سرهم در رایانه آنها شده است.به گزارش وبسایت theregister این وصله امنیتی نخستین بار با نام KB۲۹۴۹۹۲۷ در اکتبر گذشته معرفی شد که اختلالات در سیستم را به دنبال داشت و البته، مایکروسافت طی هفته جاری نسخه جدید آن را با نام KB۳۰۳۳۹۲۹ مجددا عرضه کرد.

دردسر بروزرسانی ویندوز7

گزارش‌های ویژه در فروم‌های اینترنتی حاکی از آن است که این وصله مشکلاتی را در سیستم‌های مبتنی بر ویندوز به وجود می‌آورد و به‌خصوص رایانه‌های شخصی که دو یا چند سیستم‌عامل را روی خود جا داده‌اند، با این مشکل مواجه می‌شوند.

مرکز خبری رجیستر برای گرفتن تاییدیه از مایکروسافت در مورد این مشکلات اقداماتی را انجام داده است.

شرکت مایکروسافت در ابتدا امیدوار بود این وصله امنیتی کدهای SHA-۲ را برای کاربران ویندوز ۷ و Server ۲۰۰۸ R۲ که پیش‌تر از این قابلیت محروم بودند، به همراه بیاورد. سیستم‌هایی که این مشکل را شامل می‌شدند در مدل‌های مختلف ساخته شده‌اند که از جمله شرکت‌های سازنده آنها می‌توان به HP و دل اشاره کرد که کاربران در آنها پیغام خطا با کد ۸۰۰۰۴۰۰۵ را دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد که فعلا باید این به‌روزرسانی را انجام نداد تا مایکروسافت در این زمینه اخبار رسمی را برای تایید یا تکذیب آن منتشر کند.

منبع:همکاران سیستم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *