جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


درآمد لاین از فروش استیکر

اپلیکیشن اجتماعی و پیام‌رسان ژاپنی لاین در تعدادی از کشورهای شرق آسیا مانند تایلند، اندونزی و ژاپن کاربران بسیاری دارد. برا اساس گزارش جدیدی که از سوی ناشران برنامه منتشر گشته، لاین سالانه بیش از 270 میلیون دلار درآمد تنها از فروش استیکر‌ها بدست می‌آورد.

درآمد لاین از فروش استیکر

لاین یک شبکه اجتماعی است که توسط یک شرکت ژاپنی توسعه یافته و همان‌طور که گفتیم این اپلیکیشن توانسته است در شماری از کشورهای شرق آسیا محبوبیت بسیاری کسب کند به صورتی که می‌توانید در فروشگاه‌های این کشور کالاها، عروسک و لباس‌هایی را با طرح استیکر و نمادهای برنامه لاین پیدا کنید.

شاید کسب درآمد از فروش استیکر چندان معقولانه به نظر نمی‌رسد ولی با بررسی فروشگاه استیکر این اپلیکیشن که یکی از فعال‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش استیکر است به این موضوع پی می‌بریم که توسعه دهندگان برنامه لاین حساب ویژه‌ای بر روی فروش استیکر باز کرده‌اند؛ تا جایی که به رکورد فروش 270 میلیون دلاری استیکر در سال رسیده‌اند.

شما می‌توانید برای خرید استیکرهای مختلف از طریق خود برنامه اقدام کنید؛ همان‌ طور که گفتیم فروشگاه استیکر لاین بسیار پویاست و به توجه به رویدادهای جهانی و محلی مانند جام لت‌های اروپا، اقدام به طراحی و ارائه استیکرهای جدید با این موضوع می‌کند.

طبق آمار انتشاری از کمپانی لاین، کاربران این سرویس روزانه بیش از ۳۸۹ میلیون استیکر برای همدیگر ارسال می‌کنند. اگر شما هم از کاربران این شبکه پرطرفدار هستید می‌توانید برخی از استیکرها را به صورت کاملاً رایگان دریافت و استفاده کنید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *