جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خدمات Office ۳۶۵ روی فیس‌بوک

مایکروسافت قرارداد همکاری جدیدی را با فیسبوک منعقد کرده است که به موجب آن خدمات مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ را روی بزرگترین شبکه اجتماعی جهان ارایه می‌دهد. هنوز مشخص نیست چه تعداد از کاربران مجموعه Office ۳۶۵ عضو فیسبوک هستند و البته اعلام نشده است که چه سرویس‌های دیگری از مایکروسافت روی فیسبوک ارایه می‌شود. در این خبرها همچنین به این مسئله اشاره نشده است که فیسبوکی‌ها برای استفاده از خدمات Office ۳۶۵ چه هزینه‌ای باید پرداخت کنند.

خدمات Office ۳۶۵ روی فیس‌بوک

با این وجود مایکروسافت در کنفرانس جهانی شرکای خود که در تاریخ ۱۲ ژوئیه برگزار شده بود «تیم کامپوس» مدیر اطلاعاتی فیسبوک را هم در کنار خود داشت و اعلام کرد که فیسبوک هم یکی از مشتریان آن محسوب می‌شود.

کامپوس طی سخنرانی خود در کنفرانس مذکور به حاضرین اعلام کرد که شرکت فیسبوک مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ را در اختیار گرفته است و روی دستگاه‌ها، پلتفرم و مبتنی بر موقعیت جغرافیایی کاربران خود خدمات مربوطه را ارایه دهد.

کامپوس همچنین به این مسئله اشاره کرد که قابلیت‌های امنیتی Office ۳۶۵ نیز با سرویس‌های این شرکت سازگار شده است و هم‌اکنون امنیت به عنوان مهم‌ترین اولویت فیسبوک محسوب می‌شود.

کامپوس توضیح داد سیاست فیسبوک این است که به ۱۳ هزار کاربر خود امکان دهد تا در مرحله کنونی از خدمات Office ۳۶۵ استفاده کنند نظرات خود را پیرامون آن بگویند. بر این اساس پیش‌بینی می شود فیسبوک در آینده همکاری‌های نرم افزاری دیگری را هم با مایکروسافت انجام دهد.

منبع همکاران‌سیستم،

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *