جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


خداحافظی با گوشی های لومیا

گوشی لومیا در سال 2011 به بازار مصرف معرفی شد و رابط کاربری ساده و کاربرپسند و نمایش اطلاعات مربوط به نرم‌افزارهای مختلف، بدون نیاز به اجرا یا بازکردن برنامه‌ها دو ویژگی بارز این محصول است. اما با توجه به عدم توفیق مایکروسافت در فروش لومیا، مدتی است که برخی از کارشناسان پایان عمر لومیا را زمزمه می‌‌کنند! در روزهای گذشته، اخباری به نقل از یکی از نزدیکان مایکروسافت منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد لومیا را تا پایان سال 2016 تولید کند.

خداحافظی با گوشی های لومیا


البته این به معنای پایان راه ویندوز 10 موبایل نیست. مایکروسافت دو به‌روزرسانی ویژه این سیستم‌عامل را برای عرضه در سال 2017 میلادی در دستورکار قرارداده تا شرکت‌های سازنده طرف ثالث را به ادامه پشتیبانی از اکوسیستم ویژه دستگاه‌های همراه خود تشویق کند.

این در حالی است که شایعات مختلفی هم در خصوص احتمال عرضه گوشی‌های جدید مایکروسافت با برند سرفیس به‌گوش می‌رسد. پروژه‌ای که احتمالا در اواخر سال 2017 میلادی به مرحله اجرا خواهد رسید. مایکروسافت با رونمایی از پرچمدارانی مانند لومیا 950 و 950 ایکس‌ال و تغییر برند ویندوزفون به ویندوز 10 موبایل سعی در ایجاد حیاتی تازه برای این برند داشت. با وجود این، عرضه همراه با مشکل این آپدیت‌ها، به‌روزرسانی‌های کند و نامنظم و پشتیبانی ضعیف توسعه‌دهندگان مانع از حضور قدرتمند این پلتفرم در بازار شد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *