جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حلقه پرداخت ویزا به چای پول و کارت اعتباری

شرکت خدمات مالی ویزا کارت، از اسپانسرهای اصلی بازی‌های المپیک تابستانی ریو، به رونمایی از یک انگشتر برای حاضران در این مسابقات پرداخته که نیاز به استفاده از کیف پول و کارت اعتباری را حذف کرده است.

حلقه پرداخت ویزا به چای پول و کارت اعتباری

این محصول که “حلقه پرداخت ویزا” نام گرفته، از طراحی ساده‌ای برخوردار است. بخش داخلی آن دارای یک میکروتراشه از شرکت Gemalto و یک آنتن داخلی است. بخش خارجی نیز یک حلقه سرامیکی ساده سفید یا مشکی است.

افزودن هرگونه فلز دکوری یا رنگ به این حلقه باعث تداخل با آنتن داخلی حلقه خواهد شد. همچنین این حلقه در دوره کارآزمایی در 20 اندازه ارائه خواهد شد و احتمالاً همه کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. گروه اولی که از این حلقه استفاده خواهند کرد، کارکنان شرکت ویزاکارت و 45 وزشکار خواهند بود.

این حلقه مشابه تلفن‌های خوشمند یا ساعت‌های هوشمند کار کرده و کاربر می‌تواند به سادگی آن را در بالای دستگاه پرداخت قرار دهد.

ایده ساخت این فناوری پس از مصاحبه شرکت ویزا با ورزشکاران ایجاد شد که به دنبال ابزاری کمتر دست‌وپا گیر برای پرداخت بودند که نیازی به شارژ کردن مکرر نداشته و حتی بتوان از آن در استخر نیز استفاده کرد.

حلقه ویزا ضدآب بوده و تا عمق 50 متری زیر آب می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین این محصول به باتری نیاز نداشته و در عوض نیروی خود را از دستگاه خودپرداز در هر زمان که روی آن قرار می‌گیرد، کسب خواهد کرد.

این حلقه به یک حساب از پیش ساخته شده ویزا متصل خواهد بود که می‌توان بطور آنلاین مجدداً به آن پول واریز کرد. در صورت گم یا دزدیده شدن حلقه، شرکت ویزا شماره حساب دزدیده شده را مسدود خواهد کرد.

منبع ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *