جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حلقه ای جادویی برای کنترل گجت هایتان

حلقه‌ها کم‌کم به دنیای دیجیتال نیز ورود کرده‌اند تا کاربران بتوانند با یک حلقه بر تمامی دستگاه‌های خود فرمان روایی کنند.حلقه Ring قادر است با اتصال به انواع وسایل خانگی و شخصی کنترل آن‌ها را با یک حرکت انگشت امکان پذیر کند.

 

Ring

 

یک کمپانی ژاپنی به تازگی حلقه ای را تولید کرده که به صاحب خود اجازه می‌دهد اسمارت فون، لوازم خانگی هوشمند، گوگل گلس، اسمارت واچ و طیف وسیعی از دستگاه‌های هوشمند دیگر را کنترل کند.

این حلقه که با نام ساده Ring شناخته می‌شود، از تولیدات شرکت Logbar Inc. است که مرکز اصلی آن در ژاپن قرار دارد. تشریح عملکرد این حلقه بسیار سر راست و آسان است؛ کافی است آن را در انگشت خود قرار دهید، بر روی دکمه کوچکی که روی حلقه وجود دارد کلیک کنید و با حرکات دست در هوا با اسمارت فون خود یک تصویر ثبت کنید، یا برنامه موسیقی آن را کنترل کنید، تلویزیون خود را روشن کنید و بسیاری اعمال دیگر.

این حلقه با استفاده از بلوتوث به اسمارت فون، گوگل گلس و اسمارت واچ شما متصل می‌شود. صاحب حلقه قادر است حرکات دلخواه (جسچر) خود را برای حلقه تعریف کند. باتری لیتیوم پلیمری آن نیز بین یک تا سه روز، بسته به استفاده شما دوام خواهد داشت.

کمپین این حلقه در کیک استارتر بسیار موفق بوده و توانسته از هدف اولیه خود، 250 هزار دلار به 880 هزار دلار برسد. این حلقه با قیمت 270 دلار فروش خود را آغاز می‌کند.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *