جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف شدن ویژگی های کم استفاده گوگل

تصور کنید در حال پر کردن یک فرم آنلاین توسط مرورگر کروم هستید و سپس به اشتباه، انگشتتان کلید backspace را لمس می کند. در این حالت، کروم تصور می کند که شما می خواهید به صفحه قبلی برگردید و به همین شکل است که تمام اطلاعاتی که وارد کرده بودید، از دست می رود.

حذف شدن ویژگی های کم استفاده گوگل

حال خبر می رسد که گوگل تصمیم دارد این قابلیت را از مرورگر کروم حذف کند تا کاربران با چنین مشکلی مواجه نشوند و در حال حاضر، در حال تست نسخه ای از کروم است که برگشت به صفحه قبلی توسط کلید backspace در آن حذف شده است.

در یکی از انجمن های مرتبط با بررسی نسخه های کروم، گوگل توضیح می دهد که تنها 0.04 درصد از نمایش صفحات توسط فشردن کلید backspace بوده است. گوگل در این انجمن می نویسد: «سال ها شکایت کاربران در خصوص این قابلیت، برای حذف کردنش کافی به نظر می رسد.»

در حال حاضر کاربران مک می توانند در مرورگر کروم، توسط فشردن کلید Command و کلیدهای جهت نمای چپ یا راست، به صفحه قبلی یا بعدی بروند در حالی که این امکان برای کاربران ویندوز با فشردن کلید Alt و کلید های چپ و راست فراهم است. از آنجایی که دو کلید در این حالت باید به شکل همزمان فشرده شوند، احتمال تصادفی بودن آن به حداقل می رسد.
منبع:
Engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *