جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف شدن آیفون 5s از لیست محصولات اپل

حتما اطلاع دارید که آیفون SE بعد از ماه ها انتظار بالاخره در این مراسم رونمایی شد . هم اکنون آیفون SE رسماً به عنوان آیفون 4 اینچی اپل معرفی شده است و این یعنی جایگزین جدید آیفون 4 اینچی قبلی اپل یا همان آیفون 5s به زودی به بازار خواهد آمد. اما بر اساس گزارشات اخیر، به نظر می رسد که اپل با معرفی آیفون SE، آیفون 5s را از لیست محصولات وب سایت خود حذف کرده است و اگر شما نیز به هر دلیلی مایل به خرید این محصول باشید، دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید.

حذف شدن آیفون 5s از لیست محصولات اپل


البته با وجود اینکه اپل دیگر به صورت رسمی به فروش آیفون 5s ادامه نمی دهد، اما مشتریان این محصول می توانند این گوشی را از طریق خرده فروشان سوم شخص تهیه کنند. آیفون 5s هم اکنون در فروشگاه هایی مانند آمازون، Best Buy و حتی توسط اپراتورهای اصلی آمریکا به فروش می رسد. اما اگر شما نیز جزو علاقه مندان به خرید یک آیفون 4 اینچی هستید، بهتر است به جای خرید آیفون 5s منتظر عرضه آیفون SE باشید.
برخلاف این واقعیت که آیفون SE جانشین آیفون 5s و نسخه ارزان قیمت آیفون 6s است، اما این گوشی توانسته ویژگی های بسیار معقولی را در خود جای دهد به طوری که به نظر می رسد این مدل، به قدرتمندی آیفون 6s است که در یک قالب کوچک تر به عرضه خواهد رسید. با این حال نمی توان نادیده گرفت که برخی تفاوت ها مانند مجهز نبودن این گوشی به تاچ سه بعدی نیز در مقایسه با نسخه قدرتمند تر ایجاد شده است.
اگر نبود تاچ سه بعدی برای شما یک قابلیت کلیدی به حساب نمی آید، آیفون SE گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود که پیش فروش آن از 24 مارس (فردا) آغاز می شود و تاریخ عرضه آن نیز 31 مارس است. قیمت مدل 16 گیگابایتی آخرین آیفون 4 اینچی اپل معادل 399 دلار و قیمت مدل 64 گیگابایتی آن معادل 499 دلار است.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *