جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حذف سرویس شبانه رایگان پارس آنلاین

شرکت پارس آنلاین سرویس‌های رایگان شبانه خود را حذف کرده است.

حذف سرویس شبانه رایگان پارس آنلاین
این شرکت اینترنتی با ارسال اطلاعیه‌ای این موضوع را به کاربران خود اطلاع داده است. قبلا استفاده از اینترنت پارس آنلاین در بازه زمانی ۲ تا ۷ صبح رایگان بود اما ظاهرا این سیاست باعث شده بود تا تعداد معدودی از کاربران به استفاده حجم بسیار زیادی از ترافیک در این بازه زمانی بپردازند.

حالا پارس آنلاین برای آنکه مصرف این گروه از کاربران را متعادل‌تر کند سرویس شبانه خود را حذف کرده اما در مقابل به ازای هر گیگابایت مصرف ترافیک از ساعت ۲ تا ۷ صبح ، یک سوم میزان ترافیک مصرف شده از حجم سرویس کسر می‌شود. یعنی اگر کاربری در این بازه زمانی ۳ گیگابایت مصرف کند تنها یک ۱ گیگابایت از حجم باقیمانده سرویس او کسر می‌شود.

این اقدام پارس آنلاین احتمالا خبر بدی برای آن دسته از کاربرانی است که دانلودهای اصلی خود را به این ساعت ها موکول می‌کردند و از طرفی خبر خوبی برای کاربران عادی است که در این ساعت‌ها عملا استفاده از اینترنت‌شان کیفیت لازم را نداشت. به نظر می‌رسد پارس آنلاین جلب رضایت بیشتر گروه دوم را مد نظر قرار داده است. پارس آنلاین البته اعلام کرده که این تغییر جدید برای کسانی که بعد از این اقدام به خرید سرویس کنند اعمال می‌شود و این موضوع شامل کسانی که از قبل سرویس خود را بر این اساس خریداری یا تمدید کرده‌آند نمی‌شود.

منبع: آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *