جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جوراب هوشمند سنسوریا

به نظر می‌رسد قرار است همه لباس‌های ما هوشمند شوند! سنسوریا نام جورابی هوشمند است که فعالیت‌های ورزشی کاربر را زیر نظر گرفته و به کمک یک اپلیکیشن قابلیت‌های متنوعی را به او ارائه می‌کند.

جوراب هوشمند سنسوریا

پس از ارائه پیراهن، ساعت، کفش و عینک هوشمند، حالا جوراب‌های هوشمند هم در راه هستند. سنسوریا سال گذشته وعده ارائه جوراب سلامتی خود را داده بود، اما نتوانست طبق برنامه پیش برود و تازه پیش از تعطیلات آخر سال گذشته میلادی این محصول ارائه شد.

تکنولوژی این ابزار پوشیدنی بدین صورت است که از سه پَد بهره می‌برد که نزدیک به کف پا قرار می‌گیرند و می‌توانند سرعت و نحوه قدم زدن یا دویدن شما را زیر نظر بگیرند. کانکتورهای الکترونیکی که در داخل بافت جوراب قرار گرفته‌اند، در بالای ساق جوراب در داخل یک نوار قرار می‌گیرند؛ نواری که در داخلش سنسورهای الکترونیکی وجود دارند. باتری این محصول با هر بار شارژ تا ۶ ساعت دوام می‌آورد.

اپلیکیشن همراه این گجت برای اندروید، iOS و ویندوز فون ارائه شده و دارای قابلیت مربی‌گری صوتی، یک مترونوم و قابلیت ویژه «جاکفشی» است که به شما می‌گوید چه زمانی باید کفش‌هایتان را تعویض کنید.

قیمت سنسوریا ۱۹۹ دلار برای یک جفت جوراب است و اگر سه جفت جوراب دیگر هم به همراه آن بخواهید، باید ۵۹ دلار بیشتر بپردازید. سنسورهای داخل این جوراب به مرور زمان ضعیف‌تر می‌شوند و خود کمپانی تولیدکننده فقط تا ۳۵ بار شستشو آنها را گارانتی می‌کند. با این حال احتمالا بیشتر از اینها بتوان از این جوراب هوشمند استفاده کرد.

منبع:زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *