جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هک نرم‌افزارهای محبوب اندروید و جایزه 1000 دلاری گوگل

گوگل برای افرادی که بتوانند نرم افزار های محبوب اندروید را هک کنند، پاداش 1000 دلاری معین کرد.

 

هک نرم‌افزارهای محبوب اندروید و جایزه 1000 دلاری گوگل

گوگل به تازگی در همکاری با “HackerOne” و چندین توسعه دهنده محبوب اندروید، یک برنامه فوق امنیتی برای “گوگل پلی” راه اندازی کرده است. این شرکت اعلام کرد، افرادی که بتوانند نرم افزارهای محبوب اندروید را هک کنند، 1000 دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

البته پیش از این نیز گوگل برنامه های مشابهی برای بالا بردن امنیت نرم افزارها ارائه کرده بود اما این اولین باری است که با توسعه‌دهندگان به صورت فردی همکاری دارد. این غول فناوری با 13 توسعه‌دهنده به طور مستقل برای طراحی برنامه امنیتی گوگل پلی همکاری داشته است.

گوگل هم اکنون روی نرم افزارهای Tinder، Duolingo، DropBox، Snapchat، Head Space، MyMail و چندین برنامه دیگر، سیستم امنیتی خود را امتحان می کند. برای دریافت جایزه گوگل، می‌بایست از نرم افزارهای ذکر شده، باگ‌های آسیب‌پذیر پیدا کنید و آن را به توسعه‌دهندگان گزارش دهید و در رفع آن همکاری کنید. پس از رفع مشکل، توسعه دهندگان مبلغ 1000 دلار به شما به عنوان پاداش به شما پراخت خواهند کرد.

پیش از این شرکت مایکروسافت نیز در سال 2015 چنین جایزه ای برای هکر نرم افزار های خود معین کرده بود. اگر شما نیز به دنبال کسب درآمد از چنین راه هایی هستید می توانید با هک “Chromebook” مبلغ 100،000 دلار پاداش دریافت کنید.

منبع : باشگاه خبرنگاران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *