جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جایزه 1 میلیون دلاری لنوو

لنوو شب گذشته از محصولات جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی از موبایل لنوو و موتورولا پرده برداشت. در محصولاتی که از موتورولا معرفی شد، 2 گوشی موتو زد و زد فورس به خوبی درخشیدند. این موبایل‌های ماژولار بی‌نظیر از موتورولا سروصدای زیادی به پا کرده است.

جایزه 1 میلیون دلاری لنوو

در رونمایی از موتورولا زد به امکانات فوق‌العاده این گوشی اشاره شد. شاید مهمترین ویژگی این موبایل ماژولار بودن آن است. البته پیش از این هم ال‌جی یک مدل ماژولار معرفی کرده بود اما تفاوت زیادی بین آنها است. مشکل ال‌جی این است که برای تعویض هر ماژول، ابتدا باید موبایل را خاموش کرد، سپس باتری را خارج کرد و ماژول را تعویض و در نهایت با جا زدن باتری گوشی را مجدد روشن کنید. حالا موتورولا تمام این فرآیند را به آهنربا و 16 پین خلاصه کرده است. کافی است فقط ماژول مورد نظر را از پشت به گوشی نزدیک کنید و ماژول به گوشی خواهد چسبید، به همین سادگی.

اما لنوو تصمیم دارد برای گسترش این ماژول‌ها از توسعه‌دهندگان کمک بگیرد تا ماژول‌های جذابتر و بیشتری ساخته شود. برای جذاب‌تر شدن این کمک یک جایزه 1 میلیون دلاری هم در نظر گرفته است. مدیرعامل لنوو خودش شخصا تمام ایده‌ها را بررسی می‌کند و در نهایت با تصمیم او و تیم مهندسان به بهترین توسعه‌دهنده 1 میلیون دلار جایزه نقدی پرداخت می‌کند

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *