جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جانشین تبلت Mi Pad 3 چالش جدید شیائومی

 پس از اتمام موجودی تبلت شیائومی Mi Pad 3 که اوایل امسال معرفی و عرضه شد، شایعات بر این حکایت داشتند که شیائومی جانشینی برای این تبلت نخواهد داشت اما لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرد که این کمپانی در حال کار بر روی نسل جدید این تبلت است که شاید Mi Pad 4 نام داشته باشد.

 

جانشین تبلت Mi Pad 3 چالش جدید شیائومی

از آن‌جایی‌که تبلت Mi Pad 3 در فروشگاه رسمی این شرکت برای خرید موجود نیست، به‌نظر می‌رسد که تمام موجودی‌های آن به اتمام رسیده باشد. لی جون هم هیچ اشاره‌ای به موجود شدن دوباره این تبلت نداشته و حتی صحبتی از زمان عرضه تبلت جدید به میان نیاورده است.

تبلت شیائومی Mi Pad 3 ماه آوریل امسال به‌طور رسمی معرفی شد. اگر شیائومی بخواهد در زمانی مشابه با سال گذشته تبلت جدیدش را رونمایی و عرضه کند می‌توان گفت که زمان زیادی تا آن روز فاصله داریم؛ بنابراین چنین احتمالی وجود دارد که تعدادی تبلت Mi Pad 3 برای فروش به فروشگاه‌های این کمپانی افزوده شود. تبلت شیائومی Mi Pad 3 از یک صفحه نمایش 7.9 اینچی LCD با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل برخوردار و تراشه به‌کار رفته در این دیوایس ساخت مدیاتک و مدل MT8176 است. این تبلت با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

بسیاری از کمپانی‌ها مانند مایکروسافت، سامسونگ و اپل توانسته‌اند تبلت‌-لپ‌تاپ‌های هیبریدی 2 در 1 را عرضه کنند. از این رو انتظار داریم که تبلت جدید شیائومی یک دیوایس 2 در 1 باشد. تبلت Mi Pad 2 در دو نسخه اندروید و ویندوز عرضه شده بود اما تبلت Mi Pad 3 تنها در یک نسخه با سیستم عامل اندروید و پوسته MIUI 8 در اختیار کاربران قرار گرفت. شایعاتی نیز مطرح شده که تبلت Mi Pad 4 از طریق دو سیستم عامل اندروید و ویندوز 10 قابل راه‌اندازی است.

تاکنون هیچ یک از تبلت‌های سری Mi Pad از اتصال 4G LTE پشتیبانی نکرده‌اند. پس از آن‌که شیائومی سال گذشته دیوایس Mi Notebook Air را با قابلیت اتصال وای‌فای عرضه کرد، در اواخر همان سال شاهد معرفی نسخه‌ای جدید با قابلیت اتصال 4G LTE بودیم. از این رو این احتمال وجود دارد که تبلت Mi Pad 4 از چنین قابلیتی برخوردار باشد. انتظار داریم تبلت جدید چینی‌ها یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی داشته باشد. باتری این دیوایس نیز احتمالا 6600 میلی‌آمپری خواهد بود.

منبع : آی تی رسان

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *