جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی جاروبرقی رباتیک سامسونگ در CES 2017

samsung

جاروبرقی رباتیک سامسونگ با ویژگی‌های جدید و امکانات بیشتر در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می شود. نمایشگاه بین المللی CES مختص به معرفی محصولات الکترونیک نوآورانه‌است که هر ساله در هفتم ژانویه در لاس وگاس ایالت نوادا در آمریکا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این ربات تمیز کننده که POWERbot VR7000 نام دارد، دارای طراحی چندان متمایزی نسبت به نسل قبلی خود نیست، اما با این وجود در این جارو برقی رباتیک تغییراتی رخ داده است که کارایی آن را افزایش می‌دهد.

 

جاروبرقی رباتیک سامسونگ با ویژگی‌های جدید

این جارو برقی با ارتفاع 4 اینچی، در قیاس با نسخه قبلی خود در حدود 28 درصد باریک‌تر است. از دیگر مزایای این ربات می‌توان به قدرت مکش 20 واتی آن اشاره کرد که می‌تواند در مکش زباله‌ها عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

از سوی دیگر جارو برقی وی آر 7000 با طراحی خاص خود می‌تواند محدوده بیشتری را تمیز کند. این ربات قادر است به تمیز‌کاری بخش‌هایی از محیط بپردازد که برای جارو برقی های رباتیک قبلی ممکن نبود. محصول جدید سامسونگ همچنین در تمیز‌کاری زوایای غیر قابل دسترس محیط عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد و در واقع بر یکی از چالش‌های مهم مدل‌های قبلی فایق آمده است.

می‌توان این جارو برقی را از راه دور و با برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی کنترل کرد؛ این بدان معناست که حتی اگر فردی در منزل حضور نداشته باشد، باز هم با استفاه از گوشی خود می‌تواند منزل را تمیز نماید. شرکت سامسونگ هنوز در خصوص قیمت این محصول و ورود آن به بازار اظهار نظری نداشته است.

سامسونگ با صرف هزینه‌های بالا در زمینه تحقیق و توسعه محصولات جدید توانسته است موقعیت خود را به عنوان یکی از برترین برندهای بازار محصولات الکترونیک حفظ کند.

 

منبع : ubergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *