جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عدم تغییر تعرفه بسته های اینترنت همراه اول

اپراتور اول اعلام کرد برنامه‌ای برای افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه خود ندارد.

عدم تغییر تعرفه بسته های اینترنت همراه اول
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همانطور که قبلاً نیز اعلام شده، در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه خود نداشته و جداول منتشر شده در برخی رسانه‌ها با عنوان «بسته‌های جدید اینترنت همراه اول» معتبر نیست.

همراه اول تصریح کرده است در روزهای اخیر پس از اعلام خبر کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه و افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت یکی از اپراتورها، افرادی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سعی دارند با انتشار گزارش، خبر و جداول تعرفه‌ای ساختگی، اینگونه القاء کنند که همراه اول نیز در حال افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه خود است.

این اطلاعیه می‌افزاید: این گزارش‌ها و جداول ساختگی، به هیچ وجه مورد تایید همراه اول نبوده و همراه اول به عنوان اپراتور ملی کشور، همواره اطلاع‌رسانی شفاف را سرلوحه خود قرار داده و هیچگاه مشترکین خود را بدون اطلاع‌رسانی رسمی قبلی، در مقابل کار انجام شده قرار نمی‌دهد.

گفتنی است تعرفه آزاد اینترنت همراه اول در سیم‌کارت‌های دائمی، هر کیلو بایت نیم ریال و در سیم‌کارت‌های اعتباری ۷۵ صدم ریال است.
همچنین این اپراتور ۴ بسته اینترنت همراه شامل «بسته یک روزه با حجم ۱۵۰ مگابایت و با قیمت هزار تومان»، «بسته ۷ روزه با حجم ۸۰۰ مگابایت و با قیمت ۵ هزار تومان»، «بسته ۳۰ روزه با حجم ۲.۵ گیگابایت و با قیمت ۱۰ هزار تومان» و «بسته ۷ روزه (شبانه) با حجم ۸۰۰ مگابایت و با قیمت هزار تومان» عرضه کرده است.
بدین ترتیب همراه اول با تعرفه هر گیگابایت ماهانه ۴ هزار تومان، مقرون به صرفه‌ترین تعرفه اینترنت همراه در کشور را ارائه می‌دهد.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

یک پاسخ به “عدم تغییر تعرفه بسته های اینترنت همراه اول”

  1. abolfazl گفت:

    آخه اینترنت همراه اول سرعتی نداره که بخواد گرون بشه
    همراه اولم سطح پوشش بیشتر بشه و سرعتش هم بره بالاتر افزایش تعرفه میده
    همین الان تو تهران همراه اول سرعت +H و H و 3G واقعی نداره و فقط گاهی این علامتها نمایش داده میشه که با سرعت موجود همخونی نداره هنوزهم بیش از 85% نقاط شهر تهران سرعت اینترنتشون E هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *