جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توقف فروش گلکسی 7 سامسونگ

سامسونگ امروز تایید کرد که باتری‌های گلکسی نوت 7 واقعا خطر انفجار دارند. از رونمایی این گوشی حدود یک ماه می‌گذرد و حالا سامسونگ مجبور است تا تمام گوشی‌ها را فراخوان دهد تا مشکل را برطرف کند.

توقف فروش گلکسی 7 سامسونگ

سامسونگ اعلام کرده از این گوشی تا الان 2.5 میلیون دستگاه فروخته است و ناچار خواهد بود تمام آنها را تعویض کند. هنوز آمار درستی از تعداد نوت 7 هایی که منفجر شده‌اند در دسترس نیست اما آتش گرفتن این دستگاه زمانی اتفاق افتاده که این گوشی درحال شارژ شدن بوده است.

بد شانسی سامسونگ زمان این اتفاق هم هست. این حادثه زمانی اتفاق افتاد که تا رونمایی از آی‌فون جدید تنها 5 روز باقی مانده است. و این موضوع ممکن است باعث کاهش فروش سامسونگ تا پایان سال جاری شود.

سامسونگ در پاسخ به این اتفاقات اعلام کرده است که این حادثه را بسیار جدی می‌گیرد و مشکل را هرچه سریع‌تر برطرف خواهد کرد. به گفته سامسونگ در سراسر دنیا تا این لحظه 35 مورد آتش‌گرفتن گزارش شده است. سامسونگ هم برای امنیت کاربران جلوی فروش این دستگاه را گرفته تا علت دقیق موضوع بررسی شود. گوشی‌هایی هم که آتش گرفته‌اند را سامسونگ جایگزین می‌کند و کیفیت تمام قطعات را مجدد آزمایش خواهد کرد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *