جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توزیع سیم کارت های نسل ۴

اپراتور اول از عرضه سیم کارت های نسل ۴ تلفن همراه در سراسر کشور از طریق ۱۱ هزار کانال “فروش و ارائه خدمات” خبر داد.

توزیع سیم کارت های نسل ۴

اپراتور اول با توجه به تدوین برنامه فشرده خود برای تداوم نصب و راه اندازی سریع آنتن های نسل ۴ تلفن همراه (LTE) تا پایان سال، کانال های توزیع سیم کارت نسل ۴(Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام میشد، در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از ۱۱ هزار نقطه رسانده است.
مشترکین همراه اول علاوه بر هزاران دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکین استانها،  فروشگاه های زنجیره ای، دفاتر ICT روستایی و شرکت خدمات اول، میتوانند از طریق فروشگاه آنلاین این اپراتور به نشانی shop.mci.ir نیز سیم کارت Usim مورد نیاز خود را بصورت باندل به همراه “مای فای” یا “دانگل” و یا “روتر” و “بسته های متنوع نوترینو” دریافت کنند.
همراه اول در ادامه با تاکید بر اینکه با نصب ۶۹۸۷ سایت در ۴۶۹ شهر (بدون احتساب دهستان ها و روستاها)، گسترده ترین شبکه اینترنت نسل ۳ کشور را داراست، تصریح کرده، پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش بینی شده، تعداد سایت های نسل ۳ و ۴ تا پایان سال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.
مشترکین همراه اول که در محدوده پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، میتوانند برای استفاده از اینترنت پرسرعت نسل ۴، سیم کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت (LTE (ios و یا (4G (android روی صفحه گوشی از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.
اپراتور اول وعده داده مشترکین ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل ۳ و ۴ همراه اول)، در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره مند میشوند.
در پایان این گزارش تاکید شده است، برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول بصورت فشرده ادامه داشته و تا پایان سال تمامی شهرها و جاده های اصلی و بسیاری از دهستان ها و نقاط روستایی تحت پوشش خدمات نسل ۳ و یا ۴ تلفن همراه قرار خواهند گرفت.

منبع ای سی تی چرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *