جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلفن همراه برای گربه‌ها!

یک شرکت فرانسوی به نام Weenect یک محصول برای کسانی درست کرده که یک گربه خانگی دارند. یک  Tracker برای دیدن مکان گربه روی نقشه و حتی تماس تلفنی با او!

تلفن همراه برای گربه‌ها!

ماجراجویی گربه‌ها البته پایانی ندارد و حتی گربه‌های خانگی علاقه بسیاری دارند که گشتی در اطراف بزنند و البته دوباره به خانه خود برگردند. به این ترتیب نگرانی از بابت گم شدن آن ها وجود ندارد ( هر چند در ایران احتمالا نگرانی‌های دیگری مثل تصادف با خودرو و … باقی است ) چراکه صاحب گربه می تواند از روی گوشی موبایل خود محل او را مشاهده کند.

این دستگاه بسیار وزن کمی دارند و با اندازه کوچک خود مشکلی برای گربه خانگی ایجاد نمی‌کند. این دستگاه فقط چیپ  GPS ندارد و با داشتن سیم کارت و یک میکروفون و اسپیکر عملا به نخستین گوشی موبایل گربه‌ها تبدیل شده است.

تلفن همراه برای گربه‌ها!2

صاحب گربه می‌تواند از این طریق با گربه‌ها تماس بگیرد ( هر چند بعید است پاسخ درخوری بگیرد ) و یا با کسانی که در اطراف گربه هستند صحبت کند. همچنین از طریق دوربین روی این دستگاه می‌تواند متوجه موقعیت او شود.

تلفن همراه برای گربه‌ها!3

صاحب گربه می‌تواند همچنین با تعیین محدوده برای گربه به محض خارج شدن او از این محدوده با پیغام هشدار متوجه شود و محدوده‌های مختلفی را برای گربه خانگی خود تعریف کند.

قیمت این دستگاه حدود ۸۲ دلار ( بدون احتساب مالیات ) است و قرار است از ۱۵ دسامبر در بازار عرضه شود.

منبع آی تی ایران

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *