جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


میزو احتمالا در آینده‌ نزدیک به دو شرکت تقسیم خواهد شد

طبق خبرهایی تأیید نشده، احتمالا در آینده‌ی نزدیک، کمپانی میزو به دو شرکت میزو و بلو چارم تقسیم خواهد شد.

طبق شایعات منتشرشده در کشور چین، احتمال این‌که کمپانی میزو در آینده‌ی نزدیک به دو شرکت تقسیم شود، وجود دارد. طبق این اطلاعات، شرکت جدیدی با نام «بلو چارم» به وجود خواهد آمد. شرکت میزو با نام قبلی خود به فعالیت خود ادامه خواهد داد و این شرکت جدید با نام بلو چارم شروع به فعالیت خواهد کرد. هرچند تاکنون شرکت‌های زیادی را دیده‌ایم که این‌چنین کاری انجام دهند؛ اما با توضیحاتی که در ادامه بیان می‌شود، این تقسیم‌بندی منطقی‌تر به نظر خواهد رسید.

سال‌ها است کمپانی میزو به ساخت گوشی‌ هوشمند مشغول است و گوشی‌هایی مانند میزو پرو ۶، میزو پرو ۶ پلاس، میزو ام ایکس ۶، میزو ام ۵ نوت و… را تولید و روانه‌ی بازار کرده است. سری M گوشی‌های میزو، تحت برند بلو چارم یا میلان (Meilan) در چین عرضه می‌شوند؛ در حالی که این دستگاه‌ها، در بازارهای جهانی با نام میزو به فروش می‌رسند. سری M گوشی‌های Meizu، پایین‌رده و میان‌رده تلقی می‌شوند و رقیب اصلی سری ردمی Redmi گوشی‌های شیائومی و آنر هستند.

همان‌طور که می‌دانید، آنر یک برند مستقل در بازار گوشی‌ هوشمند است؛ اما متعلق به کمپانی هواوی است. اما هنوز هم برخی افراد به گوشی‌های هوشمند این شرکت هواوی آنر می‌گویند که اشتباه است. علت این موضوع ساده و قابل درک است؛ زیرا گوشی‌های هوشمند آنر در بحث سیستم عامل و رابط کاربری تفاوتی با گوشی‌های هواوی ندارند و از طرفی این شرکت متعلق به هواوی است.

بنابراین همانند این برند سازی، میزو احتمالا شرکت بلو چارم را استقلال خواهد بخشید. اگر شایعات منتشرشده در فضای مجازی صحیح باشند، مدیر عامل فعلی شرکت میزو، لی نان، مدیریت بلو چارم را بر عهده خواهد گرفت و مدیر ارشد بازاریابی سابق شرکت هواوی، ژی یانگ، مدیر کمپانی میزو خواهد شد.

به خاطر داشته باشد که این خبر هنوز توسط کمپانی میزو تأیید نشده است و در حال حاضر شایعه‌ای بیش نیست. همان‌طور که قبلا خبرهایی در فضای مجازی، مبنی بر استقلال کمپانی بلو چارم منتشر شد و موارد متعدد این‌چنینی که در دنیای تکنولوژی دیده شده است، احتمال اتفاق افتادن این تقسیم‌بندی بسیار زیاد است. برای اطمینان از صحت این خبرها، باید منتظر بود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *