جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعرفه قیمت های اینترنت

تعرفه اینترنت ثابت و اینترنت همراه سیم کارت‌های دائمی از ابتدای مردادماه با کاهش روبرو خواهد شد و این در حالی است که تصمیمی در رابطه با تعرفه اینترنت همراه سیم کارت‌های اعتباری اتخاذ نشده است.

تعرفه قیمت های اینترنت1

با توجه به تصمیمات اخیر و ابلاغ آن از سوی  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه استفاده از اینترنت از ابتدای مرداد ماه کاهش پیدا می‌کند، این در حالی است که تعرفه استفاده از اینترنت همراه که در چند سال اخیر استقبال از آن به شدت افزایش یافته است تنها برای سیم کارت‌های دائمی کاهش یافته و همچنان تصمیم گیری در رابطه با اینترنت همراه سیم کارت‌های دائمی در هاله ابهام قرار دارد.


کمیسیون تنظیم مقررات از ابتدای مردادماه نرخ استفاده از این امکان را از 0.5 ریال به 0.4 ریال کاهش خواهد داد.

از سوی دیگر با توجه به گفته‌های معاون وزیر ارتباطات هزینه استفاده از اینترنت ثابت از ابتدای مردادماه از 16 تا 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

در تصمیمات جدید کاش تعرفه در بخش اینترنت حجمی و غیرحجمی در نظر گرفته شده است، که برای اینترنت غیرحجمی از ابتدای مردادماه تعرفه‌های به شرح زیر است؛
البته در کنار کاهش تعرفه استفاده از اینترنت ثابت سازمان رگولاتوری شرکت‌های ارائه دهنده خدمات را موظف کرده‌اند که در صورت نبود امکان برای جدا کردن ترافیک داخلی و بین‌المللی باید به میزان حداقل یک سوم سقف حجم ترافیک بین‌الملل اضافه کند.

اینترنت حجمی
در این روش در کنار هزینه هر گیگ ترافیک اینترنت، ماهانه هزینه برقراری و نگهداری ماهانه و هزینه 2 گیگابایت اینترنت به عنوان حداقل مصرف از مشترک اخذ خواهد شد.

تعرفه قیمت های اینترنت2
همچنین سازمان رگولاتوری تعرفه حجم ترافیک را به شرح زیر اعلام کرده است؛

تعرفه قیمت های اینترنت3

منبع میزان
 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *