جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخص شدن تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Sparc

استودیو CCP Games تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی و ورزشی Sparc را برای پلی‌استیشن VR مشخص کرد.

 

 

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌سی‌پی گیمز (CCP Games) تاریخ انتشار پروژه واقعیت مجازی خود یعنی بازی Sparc را که در سبک ورزشی طراحی شده است، مشخص کرد. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی سازندگان تعدادی عکس در قالب گیف برای این بازی منتشر کردند که اینجا می‌توانید آنها را مشاهده کنید. همچنین سازندگان اعلام کردند که اطلاعات بیشتری پیرامون ویژگی‌های جدید این بازی در نمایشگاه Gamescom 2017 منتشر خواهند کرد. نمایشگاه بازی‌های ویدیویی گیمزکام از تاریخ ۳۱ مرداد الی ۴ شهریور ماه (۲۲ الی ۲۶ آگوست) درشهر کلن واقع در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

عنوان Sparc یک بازی ورزشی است که در آن کاربران به واسطه‌ی کنترلر‌های واقعیت مجازی به سمت یکدیگر گلوله‌هایی را پرتاب می‌کنند. در این بازی کاربران می‌توانند در مقابل این گلوله‌ها عکس‌العمل نشان دهند و آنها را بلوک کنند و با جاخالی دادن یا با تکنیک دیگری آن را به طرف حریفان خود برگردانند. با وجود مکانیک‌های یاد شده کاربران برای تجربه این بازی نیاز به کنترلر پلی‌ استیشن Move دارند.

بازی Sparc همچنین قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز عرضه شود اما هنوز به تاریخ دقیق انتشار آن اشاره‌ای نشده است. نسخه پی‌سی این بازی قرار است با هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و HTC Vive سازگاری داشته باشد. در جریان نمایشگاه E3 2017 اعلام شد که پیش از اینکه این بازی روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شود،‌ در مرحله اول به پلی‌استیشن VR راه پیدا خواهد کرد.

منبع : زومجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *