جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بیلد ۱۵۰۴۳ ویندوز۱۰ موبایل برای اینسایدرهای حلقه Slow منتشر شد

آخرین بیلدی که برای اینسایدرهای ویندوز۱۰ موبایل عرضه شده بیلد ۱۵۰۴۳ بود که برای حلقه فست عرضه گردید، و ما در وینفون در خبری جزییات تغییرات و بهبودهای این بیلد را برای شما شرح دادیم. حال این بیلد برای اینسایدرهای حلقه اسلو نیز منتشر شده است.

بیلد ۱۵۰۴۳ ویندوز۱۰ موبایل

آخرین بیلدی که برای اینسایدرهای حلقه اسلو منتشر شد در ماه دسامبر ۲۰۱۶ عرضه گردید، به عبارتی دیگر اینسایدرهای حلقه اسلو سه ماه است که بیلد جدیدی دریافت نکرده اند. دلیل این مسئله در میزان پایداری بیلد های منتشر شده در این مدت بوده است چرا که اینسایدرهای حلقه اسلو همیشه بیلدهای پایدارتری به نسبت حلقه فست دریافت می کنند.

بیلد ۱۵۰۴۳ از پایداری کاملا قابل قبولی بهره می برد و اینسایدرهای حلقه فست از عملکرد آن رضایت داشتند، حال با توجه به مجموعه این شرایط مایکروسافت این بیلد را برای اینسایدرهای حلقه اسلو نیز منتشر کرد.

مهم ترین مشکلات این بیلد عبارتند از:

در این بیلد شما قادر به دانلود بسته های گفتاری نیستید.
در صورتی که یک کارت اعتباری را در Microsoft Wallet تعریف کرده باشید در حال حاضر امکان اضافه کردن کارت اعتباری جدید را نخواهید داشت.
به نظر می رسد که ما در حال نزدیک شدن به بیلد نهایی به روز رسانی کریترز ویندوز۱۰ موبایل هستیم، و مایکروسافت با رفع ایرادات جزیی در حال آماده شدن برای عرضه این به روز رسانی برای کاربران معمولی است.

منبع : winphone

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *