جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بیشترین خرید از Google Play

بر اساس گزارش جدیدی که مرکز تحقیقاتی App Annie منتشر کرده است، بیش از ۷۰ درصد درآمدهای فروشگاه اینترنتی Google Play از کشورهای ژاپن، آمریکا و کره جنوبی به دست می‌آید.

بیشترین خرید از Google Play

این مرکز تحقیقاتی اعلام کرد که بازگذاری ابزارهای کاربردی از فروشگاه اینترنتی Google Play طی فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد.

این مرکز همچنین توضیح داد که افزایش ۳۰ درصدی بارگذاری ابزارهای کاربردی اندروید از فروشگاه اینترنتی گوگل با رشد ۵۰ درصدی درآمد این فروشگاه همراه بوده است.

ژاپن بزرگ‌ترین و پردرآمدترین بازار برای فروشگاه اینترنتی گوگل محسوب می‌شود و گزارش جدید حاکی از آن است که طی یک سال گذشته میزان بارگذاری ابزارهای کاربردی اندرویدی در آن ۱.۴ برابر شده است.

بیشترین خرید از Google Play2

پس از آن آمریکا قرار دارد که گفته می‌شود درآمدهای فروشگاه Google Play از این کشور ۱۵۰ درصد بیشتر شده است و در رتبه سوم نیز کره جنوبی با رشد ۱.۳ برابری نسبت به سال قبل قرار گرفته است.

آلمان و بریتانیا دو کشور بودند که در رده چهارم و پنجم این لیست قرار گرفتند و تا در فرآیند کسب درآمد از فروشگاه Google Play نقش عمده داشته باشند.

بررسی‌های این مرکز تحقیقاتی نشان داد که بازارهای نوظهور نیز به میزان قابل ملاحظه در این زمینه فعال بودند. در کشور برزیل میزان بارگذاری ابزارهای کاربردی از فروشگاه اینترنتی گوگل طی سال گذشته رشد ۹۰ درصدی را تجربه کرد و پس از آن هند با رشد ۵۰ درصدی حضور داشت.

دو کشور روسیه و مکزیک نیز هر کدام رشد ۳۰ درصدی بارگذاری ابزارهای کاربردی در سال گذشته را تجربه کردند.

 

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *