جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهترین گوشی های بهار 94

ماه جاری ماه بزرگی برای دوستداران اندروید بود. دو پرچمدار جدید اندرویدی یعنی گلکسی s6 و اچ‌تی‌سی وان M9 از دهم آوریل روانه بازار شدند. از همین رو اگر شیفته اندروید هستید و قصد خرید گوشی جدید دارید، ماه جاری ماه خوبی برای خرید محسوب می‌شود.

بهترین گوشی های بهار 94
گوشی‌های این فهرست بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله طراحی، قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، محتوا و قیمت انتخاب شده‌اند. هرچند ممکن است هنوز برخی از این مدل‌ها به ایران نیامده باشند، به شما توصیه می‌کنیم پیش از خرید نگاهی هم به این مدل‌ها بیندازید.

iPhone 6 Plus

بهترین گوشی های بهار 94-1
iPhone6 Plus برای خیلی‌ کاربران بهترین گزینه موجود است. البته صفحه‌نمایش 5/5 اینچ آن کمی بزرگ به‌نظر می‌رسد و برای برخی دست‌وپاگیر خواهد بود، اما در عوض عمر باتری دستگاه باورنکردنی است. این فبلت همچنین در مقایسه با مدل‌های دیگر باریک‌تر بوده و کار با آن به شدت ساده‌تر است. اگر میان دو نسخهiPhone و iPhone 6 Plus مردد هستید، بدون شک گزینه Plus را انتخاب کنید.

iPhone 6

بهترین گوشی های بهار 94-2
چنانچه نمی‌خواهید صفحه‌نمایش گوشی‌تان خیلی دست‌وپاگیر باشد،iPhone 6 بهترین گزینه ممکن برای شماست. مگر آنکه شیفته اندروید یا ویندوزفون باشید و البته قیمت گوشی چندان برایتان اهمیت ندارد،iPhone 6 را در اولویت قرار دهید. چرا؟ به‌دلیل اینکه این گوشی مخلوط کاملی از طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار است. اپل همچنین برای مقابله با رقبا، اندازه صفحه‌نمایش آی‌فون را از 4 به 7/4 اینچ تغییر داده است.

Samsung Galaxy S6

بهترین گوشی های بهار 94-4
این گوشی بهترین گوشی است که شرکت سامسونگ تاکنون ساخته و به‌جرات می‌توان گفت بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار است. گلکسی اس 6 اولین گوشی سامسونگی از جنس فلز و شیشه است؛ بهترین دوربین ممکن را دارند و صفحه‌نمایش آن از هر مدل دیگر پیشی می‌گیرد.

 

Galaxy S6 Edge

بهترین گوشی های بهار 94-5
مدل Edge نسخه‌ای از گل‌سرسبد شرکت سامسونگ است که تمامی مشخصات نسخه اصلی را در خودش دارد. تنها تفاوت نسخه Edge با مدل اصلی در صفحه‌نمایش منحنی و زیبای دستگاه و البته قیمت بالاتر خلاصه می‌شود.

Galaxy Note 4

بهترین گوشی های بهار 94-5
نوت 4 بهترین فبلت اندرویدی موجود در بازار محسوب می‌شود. این دستگاه صفحه‌نمایش 7/5 اینچی داشته که می‌توان آن را بهترین صفحه‌نمایشی دانست که تا کنون برای گوشی‌های هوشمند ساخته‌اند. نوت 4 همچنین قابی فلزی در اطراف دارد و همین امر استحکام آن را در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر افزایش می‌دهد. اگر به‌دنبال یک گوشی در اندازه‌های فبلت هستید، نوت 4 یکی از بهترین گزینه‌های موجود به‌شمار می‌رود.

HTC One M9

بهترین گوشی های بهار 94-6
One M9 به‌عنوان آخرین پرچمدار شرکت اچ‌تی‌سی، در مقایسه با مدل سال گذشته تغییراتی جزئی به خود دیده است. این گوشی دوربین بهتر، طراحی بهینه‌تر و پردازنده سریع‌تر دارد و در مجموع مشابه نسل قبلی است. چنانچه از سبک طراحی سامسونگ و اپل خسته شده‌اید و به‌دنبال یک اندرویدی مناسب هستید، One M9 گزینه خوبی است.

Moto X

بهترین گوشی های بهار 94-6
نسخه جدید گوشی Moto X از شرکت موتورولا که در ماه سپتامبر امسال منتشر شد، از مدعیان اصلی اندرویدی است. این گوشی مانندNexus 6 شرکت گوگل از نسخه بدون ویرایش اندروید بهره می‌گیرد و همین نکته موجب می‌شود سریع‌تر از گوشی‌های دیگر به‌روزرسانی شود. دستگاه از نظر طراحی بسیارخوب است و صفحه‌نمایش 2/5 اینچ دارد. Moto X برای کسانی که اندروید خام را با بهترین سخت‌افزار می‌خواهند بهترین گزینه است.

OnePlus One

بهترین گوشی های بهار 94-7
نظرتان درباره یک گوشی 5/5 اینچی، با بهترین برنامه‌ها و مشخصات سخت‌افزاری خوب که با بهترین‌های اندروید رقابت می‌کند چیست؟ این دقیقا همان چیزی است که استارتاپ چینی OnePlus با گوشی پرچمدار خود یعنی One انجام داده است. One تنها 300 دلار قیمت دارد که با داشتن امکانات خوب با گوشی‌هایی مانند آی‌فون 6 و گلکسی‌اس 5 رقابت می‌کند.

منبع: عصرارتباط

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *