جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بهبود روند تائید اکانت توئیتر

از این به بعد گرفتن تیک آبی و یا همان تائید اکانت در توییتر به‌صورت مستقیم انجام می‌شود

بهبود روند تائید اکا
قبل‌تر گرفتن تائید اکانت توییتر بسیار سخت بود. اما توییتر با ارائه سرویسی جدید این امکان را بسیار ساده کرده و روند آن را بهبود بخشیده است.

بهبود روند تائید اکا

این فرآیند آنلاین به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند برای اکانت‌های سازمانی و افراد کلیدی وضعیت تائید شده دریافت کنند. این وضعیت تائید شده با یک تیک آبی در گوشه عکس پروفایل توییتر مشخص می‌شود.

توییتر اینک خبر می دهد حساب هایی را تایید خواهد کرد که مورد توجه عموم کاربران باشند. اکانت‌هایی که توسط چهرهای مشهور تلویزیونی، موسیقی، فیلم، مد، دولتی، سیاست، مذهبی، رسانه، ورزش، کسب‌وکار و سایر موارد اداره می‌شوند.

تینا باتنگر، معاون بخش خدمات توییتر می‌‌گوید:

ما به دنبال ساده کردن یافتن افراد خلاق و تأثیرگذار توسط مردم در توییتر هستیم. پس باید اجازه تائید اکانت را به این افراد مشهور بدهیم.
توییتر به کاربران این اجازه را می‌دهد که تا برای تائید اکانت خود یک فرم آنلاین را با شماره تلفن، ایمیل، آدرس، عکس پروفایل و سایر اطلاعات اضافی که برای گرفتن تأییدیه لازم است، پر کنند.

تینا باتنگر در ادامه اضافه کرد که:

امیدواریم با ادامه این روند باعث شویم مردم، اکانت‌هایی با کیفیت بیشتری را دنبال کنند. همچنین فعالان و تأثیرگذاران توییتری بتوانند بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.
این روند تائید اکانت به‌صورت جهانی در این هفته قابل‌دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که توییتر در این طرح، تصمیم دارد حساب های کاربری متعلق به کاربران عادی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند را نیز تایید کند یا صرفاً می خواهد به شناسایی چهره های شاخص تر بپردازد.
منبعtgdaily

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *