جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بندهای چرمی اپل واچ در رنگ های متنوع

bandhaye charmi apple watch

ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ ( Apple Watch ) هم از کنفرانس ۲۰۱۵ این شرکت بی نصیب نبود و این شرکت با معرفی ساعتی که با بند چرمی برند فرانسوی «هِرمِز» (Hermes) تزیین شده بود، یک بار دیگر تاکید کرد که بازارهای مد را هدف گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده ساعت‌های اپلی که به بند چرمی هِرمِز مجهز شده‌اند، در دو مدل عرضه خواهند شد.

مدل اول بندی معمولی دارد؛ طول بند معمولی استاندارد است و مثل اکثر ساعت‌ها فقط یک بار دور مچ کاربر می‌پیچد. اپل برای این مدل ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاشته. اما نکته‌ی جالب‌تر در مورد مدل دوم این ساعت است. مدل دوم بندی بلند‌تر دارد و به‌همین خاطر بسته به مچ کاربران می‌توان آن را دو بار دور مچ پیچید. حالا این دور اضافه قرار است چقدر برای‌تان آب بخورد؟ ۱۲۵۰ دلار. یعنی یک دور اضافه برای بند، ۱۵۰ دلار هزینه‌ی اضافه برای کاربر به‌همراه دارد.

البته انگار خود مدیران اپل هم می‌دانند که تعداد زیادی از کاربران حاضر نیستند چنین مبلغی را برای یکی دو دور بند هِرمِز هزینه کنند. برای همین هم در جریان مراسم دیشب از مدل‌های دیگری از ساعت‌های اپل هم رونمایی شد. یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های این مدل‌های جدید ساعت اپل با بند سیلیکنی بود که به‌طور خاص برای کاربران ورزش‌کار طراحی و ساخته شده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد این مدل جدید رنگ‌بندی آن است که دایره‌ای متنوع از رنگ‌های شاد و حتی رسمی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

 

bandhaye charmi apple watch2

منبع : engadget

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *