جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بلک بری هامبورگ با نام بلک بری نئون

پیش از این مشخص شده بود بلک بری امسال قرار است دو دستگاه اندرویدی میان رده با نام‌های رمزی هامبورگ و رُم را روانه بازار کند اما اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند نام بلک بری هامبورگ به بلک بری نئون تغییر یافته و تصویری از این گوشی نیز به بیرون درز پیدا کردهاست.

بلک بری هامبورگ با نام بلک بری نئون

این تصویر که بر روی توییتر قرار گرفته تنها نمای پشت گوشی را نشان می‌دهد اما این تصویر نه تنها منطبق بر شایعات قبلی است بلکه نکات جذاب جدیدی را نیز فاش می‌کند.

اگر این تصویر حقیقت داشته باشد، بلک بری نئون یا هامبورگ دقیقاً ظاهری شبیه گوشی آلکاتل ایدول 4 (Alcatel Idol 4) خواهد داشت و این تاییدیبر اخبار قبلی مبنی بر ساخت گوشی بلک بری نئون و سایر گوشی‌های آینده بلک بری توسط کمپانی TCL همان کمپانی سازنده گوشی‌های آلکاتل خواهد بود.

این تصویر لو رفته از گوشی بلک بری نئون شباهت بسیار زیادی به آیدول 4 آلکاتل دارد و محل قرار گرفتن دوربین، فلش و حتی نوار فلزی بالا و پایین بدنه و شیار بلندگو از شباهت‌های این دو گوشی به شمار می‌رود. با این حال این شباهت بستگی به اعتبار تصویر لو رفته دارد و همچنان باید برای تأییداین تصویر منتظر ماند.

پیش از این نیز جزییاتی از مشخصات داخلی گوشی بلک بری نئون منتشر شده بود که بر اساس آن، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080P، پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت 1.5 مگا هرتز و تراشه اسنپدراگون 615، گرافیک کوالکوم آدرنو 405، 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی است که در زمینه مشخصات داخلی هم شباهت‌هایی بین نئون و آیدول 4 دیده می‌شود.

مشخص نیست بلک بری چه زمانی دو مدل نئون و رُم را وارد بازار خواهد کرد اما گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد این دو مدل جدید خود را با قیمتیدر حدود 300–400 دلار به فروش برساند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *