جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی در مسکو

تلفن های هوشمند خانواده گلکسی علاوه بر اینکه مرتبا امکانات و قابلیت های تازه ای را دریافت می کنند، روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شوند و تبلیغاتی هم که برای آنها ساخته می شود نیز به همین ترتیب. غول تکنولوژی کره ای در جدیدترین اقدام خود برای معرفی پرچمدار اخیرش بزرگ ترین بیلبورد دنیا (البته با محوریت فناوری) را تهیه کرده که در واقغ نسخه ای بسیار عظیم از موبایل گلکسی اس 7 اج به شمار می رود.

بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی در مسکو

این بیلبورد عظیم الجثه در مجاورت یک ساختمان اداری در قلب مسکو (پایتخت روسیه) قد علم کرده و اگر بخواهیم آن را به زبانی ساده توصیف کنیم باید بگوییم مجموعه ای از پنل های LED است که اطلاعاتی در خصوص این موبایل را روی خود نمایش می دهد. جالب است بدانید که این موبایل کلیه قطعات و بخش هایی که روی مدل استاندارد آن خواهید دید از جمله دوربین جلویی و حتی لوگوی سامسونگ را هم روی خود دارد.

ابعاد این تابلوی تبلیغاتی برابر با 80 در 40 متر عنوان شده است و از ساختمان Gidroproekt مسکو که 2.2 کیلومتر آنطرف تر قرار دارد به راحتی دیده می شود و به هیچ وجه امکان ندارد که آن را نبینید زیرا دقیقا در جاده ای قرار گرفته که مرکز شهر مسکو و فرودگاه بین المللی Sheremetyevo در این شهر را به هم متصل می کند. سامسونگ ادعا کرده که روزانه 800 هزار نفر از این محدوده دیدن می کنند.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *