جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با HTC Sailfish آشنا شوید

اوایل سار جاری شایعات زیادی مبنی بر عرضه دو تلفن هوشمند از سری محصولات نکسوس با برند HTC سال جاری روانه بازار خواهد شد.
با HTC Sailfish آشنا شوید

تلفن هوشمند نکسوس وان ساخت HTC


این کمپانی تایوانی سابقه بسیار خوبی را در تولید محصولات مبتنی بر اندروید دارد. اچ تی سی در گذشته نخستین گوشی هوشمند نکسوس را به نام نکسوس وان (Nexux One) و سپس تبلت نکسوس 9 (Nexux 9) را نیز برای گوگل تولید کرده است. حال امروز اطلاعات جدیدی از تازه‌ترین هندست نکسوسی با کد نام Sailfish به بیرون درز پیدا کرده است و بسیاری معتقدند می‌تواند جانشین به حقی برای نکسوس 5 ایکس در خانواده تلفن‌های هوشمند نکسوس باشد.
بنا بر اطلاعات به دست آمده از این گزارش، هندست نکسوسی HTC Sailfish به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (1080 در 1920 پیکسل) مجهز خواهد بود. یک پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز نیز در زیر قاب این تلفن هوشمند همراه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته‌اند. دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و جلویی این محصول تعبیه شده است که مشخص نیست اچ تی سی از تکنولوژی استفاده شده در پرچم‌دار خود تلفن هوشمند HTC 10 استفاده کرده، بهره خواهد برد و یا تکنولوژی منحصر به فردی را برای این دو دوربین در نظر گرفته است.

بر روی پنل پشتی علاوه بر یک دوربین و فلش LED، یک اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است تا شما بتوانید به لطف اندروید مارشمالو و اندروید N، امنیت بیشتری را به دستگاه خود ببخشید. از دیگر مشخصات درز کرده اس هندست HTC Sailfish باید به یک باتری 2,770 میلی‌آمپری، درگاه USB نوع C، پشتیبانی از بلوتوث 4.2، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی و همچنین یک بلندگو در پایین این محصول اشاره کرد.

در کنار HTC Sailfish دو کمپانی اچ تی سی و گوگل قصد دارند تا محصول نکسوسی دیگری را نیز مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی به نام Marlin روانه بازار کنند. بنا بر آخرین شایعات این محصول از یک تراشه اسنپدراگون 821 قدرت خواهد گرفت.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *