جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با گوشی Hearphone آشنا شوید

شرکت Bose مجموعه‌ای از گوشی‌های جدید خود را تولید کرده که Hearphone نام دارند و با استفاده از آنها می‌توان صدای محیط اطراف را تقویت کرد.

با گوشی Hearphone آشنا شوید گوشی‌های یاد شده به کاربر امکان می‌دهند در میان انواع صداهایی که در محیط اطراف شنیده می‌شوند صدای مورد نظر را تقویت کرده و آن را با کیفیت بیشتری دریافت کند.


این شرکت قبلا هم گوشی‌هایی عرضه کرده بود که در زمان گوش کردن کاربر به موسیقی صداهای مزاحم محیطی را حذف می کردند تا فرد تنها به صدایی که از منبع پخش موسیقی ارسال می‌شود گوش کند و دیگر اصوات مزاحم او نشوند.

گوشی‌های جدید می توانند مسیری که اصوات بیرونی قادر هستند از طریق آن به گوش افراد برسند را انتخاب و شناسایی کنند. بنابراین در محیط های شلوغ و پر از ازدحام دیگر نگرانی از بابت شنیده نشدن صدای افراد وجود ندارد و کافی است افراد در برابر فرد مورد نظر بایستند تا تنها صدای وی را دریافت کنند.

برای استفاده بهینه از این هدفون برنامه موبایلی موسوم به Bose Hear عرضه شده که با آیفون سازگاری دارد و جزییات بیشتری از قابلیت‌های Hearphone ها را مشخص می‌کند.

بالا و پایین کردن صدا، تغییر مسیر دریافت اصوات به دلخواه کاربر، امکان استفاده از حالت‌های پیش فرض و از قبل مشخص شده مانند تلویزیون، مکالمه متمرکز، هواپیام، دفتر دکتر، سالن ورزش و … از جمله قابلیت‌های این ابزار است.

هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این گوشی‌ها مشخص نشده است.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *