جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با هولولنز مایکروسافت آشنا شوید

در آینده نزدیک افرادی که قصد خرید خودروهای مختلف را دارند می توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی به دقت محصولات موجود را بررسی کرده و یکی را برای خریداری انتخاب کنند.

همکاری مایکروسافت و ولوو

هولولنز مایکروسافت یکی از این نوع هدست‌هاست که به افراد امکان می‌دهد بدون خروج از اتاق منزل خود خودروهای مختلفی را به طور مجازی مشاهده و بررسی کرده و محصول محبوب خود را برگزینند.

شرکت سوئدی ولوو با همکاری مایکروسافت قصد دارد خدمات یاد شده را به خریداران تولیداتش ارائه دهد و از هولولنزهای ساخت این شرکت برای نمایش مجازی و ملموسس خودروهایش بهره بگیرد. با استفاده از این فناوری نوظهور مشاهده دقیق و کامل محیط داخل یک خودرو و حتی نحوه حرکت آن ممکن خواهد بود.

به عنوان مثال کاربر می تواند موتور و اجزای سخت افزاری یک خودرو را به دقت و به طور سه بعدی بررسی کند و با حرکات نوک انگشت محیط داخلی و تک و تک بخش های آن را از زوایای مختلف مشاهده کند.

مایکروسافت و ولوو در حال کار بر روی طرح های مشترک دیگری و از جمله ساخت خودروهای بدون نیاز به راننده هستند. با این حساب مایکروسافت به رقیب جدیدی برای شرکت تلسا، گوگل و اپل مبدل شده که همگی در زمینه ساخت خودروهای هوشمند فعال شده اند.

در حالی که عرضه هولولنز مایکروسافت به قیمت 3000 دلار از شش ماه دیگر آغاز می شود هنوز مشخص نیست استفاده از چنین خدماتی چه میزان هزینه در برخواهد داشت.

منبع کامپیوترورلد

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *