جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با محصول جدید لنوو اندامی زیبا داشته باشید

شرکت چینی لنوو محصول جدیدش را در زمینه تناسب اندام به بازار عرضه کرد.

کمپانی چینی لنوو پس از آنکه موبایل های متعدد اقتصادی و میان رده را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرد، حال قصد دارد تا شانس خود را در زمینه گجت های پوشیدنی محک زند و از این رو دستبند هوشمندی با نام HW01 Smart Band را معرفی کرده است.

محصول مذکور که قرار است به صورت انحصاری از طریق وبسایت Flipkart در هند به فروش برسد از یک نمایشگر 0.91 اینچی اولد برخوردار بوده که قادر است اطلاعات مختلفی از جمله میزان مسافت پیموده شده، کالری سوخته، تعداد قدم ها را به نمایش گذارد. علاوه بر HW01 از یک سنسور برای شمارش ضربان قلب بهره می برد که در صورت نیاز کاربر و قرار گرفتن آن در وضعیت «Sports Mode»، هر پانزده دقیقه ضربان قلب کاربر را اندازه گیری می کند.

همچنین گجت مورد بحث از قابلیت ضد خواب آلودگی بهره می برد که به هوشیاری بیشتر کاربر در حین رانندگی و یا فعالیت های شبانه کمک می کند. همچنین مچ بند هوشمند لنوو می تواند به هنگام تماس های ورودی، پیام ها، ایمیل ها و دیگر نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی هم به کاربر هشدار دهد.

تازه ترین محصول لنوو وزنی در حدود 22 گرم داشته و از استاندارد IP65 برای جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد و غبار بهره می برد. باتری آن هم ظرفیتی معادل با 85 میلی آمپر ساعت داشته که به ادعای شرکت سازنده قادر است انرژی لازم برای کارکرد پنج روزه دستگاه را تأمین کند.

گفتنی است مچ بند هوشمند اسمارت بند HW01 با قیمت حدوداً 31 دلار در بازار هند و برای رقابت با دستبند Mi Band 2 شیائومی عرضه می شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *