جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با این گجت به مغز خود شوک وارد کنید

ba in gadget be maghze khod shok vared konid

 

شرکت تولیدکننده Thync این‌گونه فکر نمی‌کند. بنا به باور این شرکت، اگر به صورت پیوسته جریان الکتریکی را با استفاده از این گجت به سمت مغزتان بفرستید، احساس آرامش و شادابی بیشتری خواهید کرد.

تیمی از متخصصان علوم اعصاب و مهندسی پزشکی، این دستگاه که Thync نام دارد را تولید کرده است. دستگاه کوچکی که به پیشانی شما متصل شده و جریان ضعیفی را به سمت مغزتان ارسال می‌کند. طبق نوشته‌های وب‌سایت CNNMoney، تنها کافی است که از این دستگاه به مدت 5 دقیقه استفاده کنید و بعد حس خیلی بهتری خواهید داشت.

 

برنامه آیفونی هم برای این دستگاه وجود دارد. بنا به گفته‌های یکی از بنیان‌گذاران این دستگاه یعنی آقای Isy Goldwasser، به کمک این برنامه می‌توانید احساسات خود را هر طور که مایل باشید، تنظیم کنید.

Thync شدت‌های متفاوتی از جریان الکتریکی را از رشته‌های عصبی مغزتان عبور می‌دهد که آن‌ها توانایی تغییر فعالیت شیمیایی مغز را دارا هستند. سازندگان این دستگاه میگویند که این گجت می‌تواند واکنش‌های بیولوژیکی متفاوتی که منجر به افزایش آرامش یا آگاهی شوند را تولید کند.

بااینکه این دستگاه جریان ضعیفی را از خود ساطع می‌کند اگر به صورت اشتباه به پیشانی فرد متصل شود، پس از روشن شدن می‌تواند باعث ایجاد درد در شخص بشود. جریانی که Thync ساطع می‌کند، تنها 20% از جریان تولیدی توسط کیت‌های تحریک عضلات که بدون نسخه هم می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید، است.

به‌هرحال به نظر می‌رسد که این اختراع عجیب واقعاً کار می‌کند. خبرنگار CNNMoney یعنی Hope King می‌نویسد: در استفاده از این دستگاه، پس از چند دقیقه احساس کردم که صحبت کردنم کند و صدایم کمتر شده است. به مدت یک ساعت احساس آرامش می‌کردم.

یکی از عوارض جانبی که او تجربه کرده است، احساس سوزن سوزن شدن در سمتی از مغزش است که جریان را از دستگاه دریافت می‌کرده، البته این حس بعد از خوابیدن برطرف شد.

299 دلار قیمت دارد، به‌علاوه 4 دلار برای هر نوار حالتی که بخواهید خریداری کنید. درحالی‌که استفاده از نوار طولانی‌تر به فرد احساس آرامش می‌دهد، نوار کوتاه انرژی بیشتر را برای شخص در پی خواهد داشت.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *